خبرگزاری کار ایران

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان کشور در زنجان خبر داد:

اختصاص ۷۰ درصد بودجه به استان‌ها و مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۸۶

معاون امور حقوقی و هماهنگی استان‌ها در وزارت ورزش و جوانان از اختصاص ۷۰ درصد بودجه به استان‌ها و مناطق محروم کشور خبر داد.

معاون امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مدیران ورزش و جوانان استان ها با تعامل مطلوب و سازنده با مدیران ارشد استانی نسبت به اختصاص این بودجه به شکل بهینه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا امیر خادم، در مراسم تودیع و معارفه مدیر ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: از ظرفیت بخش خصوصی برای نهایی شدن پروژه های وزارت ورزش و جوانان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه محدودیت های بودجه و تحریم ها موجب عدم اجرای پروژه ها شده است، خاطرنشان کرد: باید زمینه سازی لازم برای حضور سرمایه گذاران در پروژه های ورزشی انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات متعددی با بهره گیری از ظرفیت‌های مدیران استان ها انجام شده است، اضافه کرد: در این زمینه تعامل لازم با مدیران استان ها انجام می شود.

معاون امور حقوقی و هماهنگی استان ها در وزارت ورزش و جوانان از اختصاص ۷۰ درصد بودجه به استان ها و مناطق محروم کشور خبر داد و گفت: ‌ مدیران ورزش و جوانان استان ها با تعامل مطلوب و سازنده با مدیران ارشد استانی نسبت به اختصاص این بودجه به شکل بهینه حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۳۰۰ طرح نیمه تمام در بخش ورزش در کشور وجود دارد، بیان داشت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای نهایی شدن این پروژه ها نیاز است.
خادم با بیان اینکه امسال بودجه ورزش و جوانان با افزایش ۱۲۰ درصدی مواجه است، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای انجام پروژه ها مهم انجام شده است.

این مقام مسئول فعالیت سازمان های مردم نهاد را مورد توجه قرار داد و گفت: باید از ظرفیت این سازمان ها استفاده شود.
خادم بر ضرورت توجه به فعالیت بانوان به عنوان قشری که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، تاکید کرد و افزود: ‌ حضور بانوان با رعایت موازین اسلامی در عرصه های مختلف اجتماعی و ورزشی موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در جامعه می شود.

در این مراسم از خدمات ایرج رحمانی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان زنجان تجلیل و ارسلان حسینی به عنوان مدیرجدید ورزش و جوانان استان زنجان منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز