خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد:

کشف نوشابه‌های تریاکی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۹۰

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: از دو قاچاقچی در زنجان نوشابه‌های تریاکی کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در بازرسی از این متهمان دستگیر شده، مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای داخل بطری های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.

به گزارش ایلنا از زنجان, سرهنگ مختار شیر محمدی امروز چهارشنبه(۱۸تیر) با اعلام این خبر گفت: با تلاش پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، دو قاچاقچی مواد مخدر که پنج کیلوگرم تریاک را به طرز ماهرانه ای در داخل بطری های نوشابه جاسازی کرده بودند، دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در این زمینه یادآور شد: این ماموران در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان ایجرود قرار گرفتند.

شیرمحمدی ادامه داد: این متهم به نام ˈج - حˈ که در تهران ساکن بود، مواد مخدر از نوع تریاک را در وزن‌های بالا تهیه و با همکاری یکی از همدستانش پس از انتقال به شهرستان ایجرود توزیع می کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهمان قصد دارند محموله پنج کیلویی تریاک را با خودرو پراید از استان البرز به شهرستان ایجرود منتقل کنند.

شیرمحمدی در این راستا اظهار داشت: به دنبال اطلاع از این موضوع، چهار تیم ویژه اطلاعاتی تشکیل و با انجام عملیات ویژه این متهمان در عوارضی زنجان _ قزوین متوقف شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این متهمان دستگیر شده، مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای داخل بطری های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.

شیرمحمدی در پایان با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز