خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای؛

بازدید سرزده مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۳۹۳

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای و آگاهی از مسائل و مشکلات حمل و نقل استان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، بازدید سرزده از شرکت‌های حمل و نقل استان انجام دادند.

در راستای ارتقاء خدمات حمل و نقل جاده‌ای و آگاهی از مسائل و مشکلات حمل و نقل استان مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، بازدید سرزده از شرکت‌های حمل ونقل استان انجام دادند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان از تعدادی شرکت حمل ونقل مسافربری بازدید نمودند. در این بازدید‌ها که بصورت سرزده انجام شد، مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان از نزدیک با مسائل و مشکلات صنف حمل ونقل مسافر آگاه شدند.

در این بازدید رانندگان حمل و نقل مسافر ضمن بیان مسائل و مشکلات مربوط به صنف خواستار اتخاذ تدابیری درخصوص نوسازی ناوگان شدند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، از امکانات شرکت‌های مسافربری به ویژه وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی ابراز نارضایتی کرده و با توجه به شکایت شهروندان، از مدیران شرکت‌ها درخواست کردند در اسرع وقت نسبت به ساماندهی وضعیت نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی اقدام کنند.

در استان زنجان ۳۷ شرکت حمل ونقل نسبت به جابجائی مسافرین اقدام می‌‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز