خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام شد؛

شیوه‌نامه جذب مدرس آموزش خانواده ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۷۷

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: زمان ثبت نام ازتاریخ ۱۸/۰۴ / ۹۳ لغایت ۲/۵ / ۹۳ است و محل ثبت نام کارشناسی‌های انجمن اولیا و مربیان مناطق و نواحی خواهد بود و آزمون راس ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۱۷/۵ / ۹۳ همزمان با سراسر کشور بر گزار می‌شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در همه رشته‌ها مدرک تحصیلی قابل قبول برای شرکت در آزمون، کار‌شناسی ارشد و بالاترخواهد بود.

اصغر ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل امروز با اعلام این خبرگفت: زمان ثبت نام ازتاریخ ۱۸/۰۴ / ۹۳ لغایت ۲/۵ / ۹۳ در کارشناسی‌های انجمن اولیا و مربیان مناطق و نواحی می‌باشد و آزمون راس ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۱۷/۵ / ۹۳ به طور همزمان در سراسر کشور بر گزار می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه جذب مدرس آموزش خانواده تصریح کرد: به منظور هماهنگی و ارتقاء برنامه‌های آموزشی و پرورشی و تقریب نگرش اولیا و ومربیان در زمینه تعلیم و تربیت، انجمن اولیا و مربیان اقدام به جذب مدرس می‌کند. وی در ادامه تاکید کرد: زمان ثبت نام ازتاریخ ۱۸/۰۴ / ۹۳ لغایت ۲/۵ / ۹۳ است و محل ثبت نام کارشناسی‌های انجمن اولیا و مربیان مناطق و نواحی خواهد بود و آزمون راس ساعت ۱۰صبح روز جمعه ۱۷/۵ / ۹۳ همزمان با سراسر کشور بر گزار می‌شود.

ابراهیمی در ادامه افزود: در همه رشته‌ها مدرک تحصیلی قابل قبول برای شرکت در آزمون، کار‌شناسی ارشد و بالاترخواهد بود و پس از آزمون پذیرفته شدگان در مصاحبه حضوری شرکت کرده و قبول شدگان نهایی پس ازگذراندن دوره آموزشی متمرکز کشوری به عنوان مدرس آموزش خانواده شناخته خواهند شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیوند(www. payvand. medu. ir) مراجعه کنند.

مکان آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز