خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد:

اولویت در شهرک‌سازی با اماکن مذهبی و آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۸۹۵

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در برخی از شهرک‌های شهر زنجان تاکید کرد: در شهر‌ک‌سازی نخست باید محل اماکن مذهبی و آموزشی مشخص شود و سپس فضای مسکونی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: باید برای آینده نسلی قوی، عالم و عامل پرورش داده شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ با بیان اینکه ماه رمضان ماه برکت و رحمت است، اظهار داشت: این ماه صرفا ماه خودداری از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه باید ماه خودداری از گناه باشد.

این مسئول با بیان اینکه افراد باید حداکثر بهره را از این ماه ببرند، چراکه زمان این ماه محدود است، گفت: هیچ فردی معصوم و عاری از گناه نیست و باید از فرصت‌های خود برای جبران اشتباهات استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در برخی از شهرک‌های شهر زنجان، اضافه کرد: در هر شهر‌ک‌سازی نخست باید محل اماکن مذهبی و آموزشی مشخص شود و سپس فضای مسکونی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام نیز نخست مساجد ساخته می‌شده است، اعلام کرد: این روش درست و اصولی شهرک‌سازی در شهرهای اسلامی است.

خاتمی خواستار رسیدگی به مشکل کمبود مدرسه در این مناطق شد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و ثبت‌نام دانش‌آموزان باید برای سال آینده برنامه‌ای در نظر گرفته شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دست آموزش و پروش امانت و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، گفت: باید برای آینده نسلی قوی، عالم و عامل پرورش داده شود.

خاتمی با اشاره به اینکه باید نگاهی فرهنگی و آموزشی به آموزش و پرورش داشته باشیم، ادامه داد: نگاه سیاسی و جناحی در این نهاد جواب نمی‌دهد.

وی در پایان تابستان را زمان مناسبی برای ارزیابی فعالیت‌های آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: باید نقاط ضعف این نهاد رفع و نقاط قوت آن افزایش پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز