خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد:

معلم، محوری ترین رکن آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۱۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به هوشمندسازی ۱۲۶۱ کلاس درس در ۷۳۸ آموزشگاه استان، بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان با فناوری‌های نوین آموزشی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموز در مدرسه هوشمند علاوه بر اینکه یادگیرنده است نقش یاددهنده را نیز عهده دار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در گفتگو با این اداره، با اشاره به نقش معلمان در فرآیند آموزش و پرورش دانش آموزان اظهار داشت: معلمان به عنوان محوری‌ترین رکن آموزش و پرورش، نقش اساسی در کیفیت بخشی به آموزش و به تبع آن یاد گیری دانش آموزان دارند، به نحوی که، موفقیت یا شکست برنامه‌ها و فعالیت‌های نظام آموزش و پرورش به معلمان بستگی دارد.

تمجیدی در ادامه گفت: تمام تلاش ما این است که معلمان در مدیریت آموزش و پرورش نقش داشته باشند و خود را در مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت استان سهیم بدانند.

این مقام مسئول، هوشمند سازی مدارس را راهی برای همگام شدن با علم روز جهان دانسته اظهار داشت: دانش آموز در مدرسه هوشمند علاوه بر اینکه یادگیرنده است نقش یاددهنده را نیز عهده دار است.

تمجیدی گفت: در مدرسه هوشمند برنامه درسی محدود کننده نیست و این امکان برای دانش آموزان فراهم شده است تا از برنامه‌های درسی خود نیز فرا‌تر بروند.

مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان در پایان با اشاره به هوشمندسازی ۱۲۶۱ کلاس درس در ۷۳۸ آموزشگاه استان، بر ضرورت آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان با فناوری‌های نوین آموزشی تاکید کرد و افزود: سیاست محوری آموزش و پرورش استان این است که در کنار هوشمند سازی مدارس، معلمان و متولیان آموزش و پرورش، با چگونگی استفاده از این فناوری‌ها آشنا گردند و به عبارت دیگر فناوری‌های نوین آموزشی در خدمت معلمان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز