خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

بخشدار جدید انگوران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۳۶

طی مراسمی در جلسه شورای اداری شهر دندی، با حضور ائمه جمعه شهرهای ماهنشان ودندی، فرماندار ماهنشان، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، اعضای شورای اداری بخش دندی، فرماندهان نظامی وانتظامی، اعضای شوراهای اسلامی روستا‌ها، بخش، شهر و شهرستان، دهیاران، خانواده معظم شهداء و جمعی از مردم سیروس رستمی به عنوان بخشدارجدید انگوران معرفی واز خدمات قاسم ملکی تجلیل شد.

سیروس رستمی در جلسه شورای اداری بخش دندی به‌عنوان بخشدارجدید انگوران معرفی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسه حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه ماهنشان ضمن تقدیر و تشکر از مقام عالی استان بخاطر انتصاب بخشدار جدید انگوران، خطاب به مدیران اجرایی گفت: مسئولین باید با روحیه خدمت، عطوفت را نیز مد نظر قرار داده ودر جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

وی رفع معضلات و مشکلات را باعثخوشحالی مردم ذکر کرد و گفت: روحیه مردم داری و مدارا با مردم نیز باید یکی از خصوصیات مسئولین باشد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام سعیدی، امام جمعه شهر دندی نیز طی سخنانی انجام وظیفه بی‌منت را یکی از وظایف مسئولین ذکر کرد و گفت: هیچ کسی برای خدمتی که به مردم انجام می‌دهد منتی ندارد و تلاشی که صورت می‌گیرد وظیفه مسئولین در قبال مردم است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مدیریت جهادی که شعار سال می‌باشد اشاره کرد و گفت: امیدوارم بخشدار جدید با اولویت ارتقاء جایگاه بخشداری در جهت رفع کمبود‌ها با مدیریت جهادی تلاش مضاعف کنند. ایشان از مدیران دستگاه‌ها خواست به بخشدار جدید در انجام وظایف کمک کنند.

در ادامه جلسه محمد‌پور، فرماندار ماهنشان نیز طی سخنانی به سیاست‌های دولت تدبیر و امید پرداخت و توجه به عمران شهری و عمران روستائی را به مسئولین متذکر شد.

علی کاظمی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری نیز طی صحبت‌هایی، سیروس رستمی را که به عنوان بخشدار جدید انگوران از سوی استاندار زنجان انتخاب شده بود معرفی کرد.

بخش انگوران از توابع شهرستان ماهنشان با ۱۴۵۶ کیلومتر مربع مساحت، در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که داری ۱۷ هزار جمعیت وحدود ۷۰ روستا با دودهستان دارای معادن غنی سرب وروی وعظیم‌ترین کارخانه خاور میانه است.

از سوابق اجرایی سیروس رستمی بخشدار جدید انگوران می‌توان به مسئولیت روابط عمومی، ارزیابی وپاسخگویی به شکایات فرمانداری به مدت ۱۰ سال، مشاور فرماندار، دبیر تعزیرات آرد ونان ورئیس اداره امور اداری و مالی فرمانداری زنجان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز