خبرگزاری کار ایران

در راستای اقتصاد مقاومتی در زنجان صورت گرفت؛

آغاز عضو گیری اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۵۹

هیات رئیسه اتحادیه صادر کنندگان استان زنجان به منظور افزایش تعاملات و ارائه گزارشی در خصوص عملکرد این اتحادیه با رئیس اتاق زنجان دیدار کردند.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: در حال حاضر کلیه اقدامات تاسیس اتحادیه پایان یافته و اتحادیه در حال عضو گیری از صادر کنندگان و فعالان اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در این نشست غلامحسین جمیلی، رئیس اتاق زنجان با اشاره به تشکیل سه تشکل در سال قبل توسط اتاق زنجان اظهار داشت: اتاق زنجان در نظر دارد چهار تشکل دیگر نیز طی سال ۹۳ ایجاد کند وی با اشاره به اینکه اتاق هیچ گونه انگیزه‌ای جهت دخالت در امور داخلی اتحادیه صادر کنندگان ندارد اظهار داشت: هدف ما کمک به تبیین جایگاه این اتحادیه ازحیثساختاری است و از آنجائی‌ که تشکیل اتحادیه صادرکنندگان برای استان، بالاخص صادر کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا این اتحادیه باید با یک ساز و کار مناسب و ایجاد انگیزش در صادر کنندگان در سطح استان قوی عمل کند ایشان یکی از مهم‌ترین دغدغه اتحادیه را نحوه عضو گیری برای مشارکت حداکثری صادر کنندگان دانست و تصریح کرد: باید اتحادیه در انتخاب صادر کنندگان نمونه دخیل باشد و این امر باید از طریق رایزنی با سازمان توسعه تجارت انجام گیرد.

از سوی دیگر وی با اشاره به تاکیدات مقام عالی استان اظهار داشت! از آنجائیکه استاندار توجه ویژه‌ای به صادرات، خدمات فنی مهندسی و محصولات کشاورزی دارند باید این اتحادیه برنامه ریزی ویژه‌ای در این خصوص انجام دهد.

فیضی، رئیس اتحادیه صادرکنندگان، نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه از زمان تاسیس تا کنون گفت: در حال حاضر کلیه اقدامات تاسیس اتحادیه پایان یافته و اتحادیه در حال عضو گیری از صادر کنندگان وفعالان اقتصادی است.

رایزنی در خصوص عضویت اتحادیه صادر کنندگان در کار گروه صادرات و حضور فعال در بحثنمایشگاهی نیز از پیشنهادات رنگ رونا دبیر اتحادیه صادر کنندگان بود
همچنین برگزاری نشست مشترک اتحادیه صادر کنندگان، اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت با صادر کنندگان استان از دیگر پیشنهادات مطروحه در این نشست بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز