خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

نباید جریان مومن جامعه با شعار اعتدال کنار گذاشته شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۰۲

از دیدگاه مقام معظم رهبری دولت اعتدال که دارای شعار اعتدال است نباید نیروهای مومن را کنار بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست این رژیم غاصب در مقابل سکوت جوامع بین‌المللی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۶ تیر سال ۱۳۶۷، سالروز پذیرش قطعنامه از سوی امام خمینی(ره) در جنگ هشت ساله، اظهار کرد: این روز یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع از زوایای مختلف قابل برداشت است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی پس از هشت سال استقامت در مقابل کفر به عنوان امت واحده موجب شد تا دشمنان به اهداف خود در جنگ دست نیابند.

خطیب جمعه زنجان ادامه داد: ‌ صدام پس از شش روز از آغاز جنگ در مصاحبه‌ای هدف خود را سقوط نظام اسلامی، تجزیه ایران به سه نقطه، حذف نام خلیج فارس و تبدیل آن نام عربی و در اختیار گرفتن اروند رود اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا، روسیه، انگلیس، آلمان، فرانسه و حمایت بسیاری از کشور‌ها از با نظام اسلامی موجب شده بود تا صدام به مقابله با نظام اسلامی بپردازد، خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه باید بداند که این جنگ، جنگ یوم جهانی بود که علیه نظام اسلامی رقم خورد.

امدادهای غیبی در جنگ یاریگر شد

آیت الله خاتمی تدابیر امام راحل، امدادهای غیبی و اتکال به خداوند تبارک و تعالی را موجب استقامت ملت ایران در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم عزیز‌ترین کسان خود انقلاب را بیمه کردند.

وی همچنین با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در غزه اظهار کرد: کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست این رژیم غاصب در مقابل سکوت جوامع بین‌المللی صورت می‌گیرد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه جنایت‌های این رژیم در غزه موجب کشته شدن بسیاری از افراد بی‌گناه و مظلوم شده است، خاطرنشان کرد: این جنایت‌ها با حمایت‌های آمریکا صورت می‌گیرد.

سیره امام علی(ع) مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت امیر المومنین(ع) بر ضرورت توجه به سیره این امام همام تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری دولت اعتدال که دارای شعار اعتدال است نباید نیروهای مومن را کنار بگذارد.

خطیب جمعه زنجان در پایان با اشاره به اینکه از دیدگاه رهبری جریان مومن جامعه همواره در مشکلات دولت‌ها را حمایت کرده‌اند، تصریح کرد: نباید جریان مومن جامعه با شعار اعتدال کنار گذاشته شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز