خبرگزاری کار ایران

دربیانیه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان آمده است؛

ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزهای صهیونیست‌ها ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۷۹۵

«مسؤولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملت‌های اسلامی از مبارزه با(اسراییل) این شجرۀ خبیثه و ریشه‌کن کردن آن دست نخواهند کشید و به یاری خداوند تعالی، از قطرات پراکنده پیروان اسلامی و توان معنوی امت محمد صلی‌الله علیه وآله و امکانات کشورهای اسلامی باید استفاده کرد.

ملت ما امسال در حالی روز جهانی قدس را گرامی می‌دارد که زنان، کودکان و پیران در غزه از زمین، هوا و دریا مورد حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی هستند و هر روز بر تعداد شهدای این فاجعه انسانی افزوده می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان, امسال ما در حالی روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم که ملت فلسطین چون کوه در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها ایستاده و با پاسخ قهرمانانه خود دیگربار انتفاضه رمضان را سامان داده‌ است.

حماسه مقاومت و پایداری ملت فلسطین در نبردی کاملاً متفاوت از نبردهای پیشین، همانند جنگ ۳۳روزه، جنگ ۲۲روزه و… بار دیگر رژیم صهیونیستی را به اوج استیصال و درماندگی رسانده‌ است.

اگرچه امروز همانند همیشه آمریکا و انگلیس بی‌شرمانه از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع می‌کنند اما در چهارگوشه جهان صدای اعتراض آزادیخواهان عالم به آسمان برخاسته و هوشیارانه درمقابل این وحشیگری واکنش نشان داده و ملت مظلوم فلسطین را همراهی می‌کنند. اما در این میان سکوت شرم‌آور کشورهای اسلامی درمقابل جنایت‌های روزافزون رژیم جنایتکار صهیونیستی که علیرغم دیدن صحنه‌های تأثربار فاجعه انسانی که در غزه روی می‌دهد، به سکوت خود ادامه می‌دهند، جای شگفتی دارد.

همچنین لازم است تمامی دانشگاه‌های جهان به ویژه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و در حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه غزه اقدامات مشترکی را انجام دهند.

روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان در پیش است و مسلماً صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید. چرا که صهیونیست‌های غاصب باید بدانند ملت های مسلمان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق پایمال‌شده ملت فلسطین حمایت کرده و اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

همراه با تمام آزادیخواهان جهان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز همچون تمامی سالهای گذشته جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، روز جمعه همراه و همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی و تمامی مسلمانان و ظلم‌ستیزان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش بیندازند. باشد که این همراهی موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی در این روزهای سخت و خونین باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز