خبرگزاری کار ایران

امام جمعه صائین قلعه:

هر کس در راه مدرسه سازی قدم بگذارد، سعادتمند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۰۵۹

یکی از ماندگارترین صدقات جاریه، مدرسه سازی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: حرکت شما خیرین نیز برای فراهم کردن این بستر سازی بسیار کارساز است و سعی ما نیز بر رعایت عدالت در توزیع امکانات است.

به گزارش ایلنا زنجان، مراسم افتتاحیه دفتر مجمع خیرین مدرسه ساز شهر صائین قلعه با حضور رضایی، مدیر آموزش وپرورش ابهر، حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیا، امام جمعه، و جمعی از مسئولین ادارات، معتمدین ومدیران مدارس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیا، امام جمعه صائین قلعه با بیان این‌که راه مدرسه‌سازی، راه سازندگی و راه خداست، گفت: هر کس در این راه قدم بگذارد، سعادتمند می‌شود.

وی مدرسه سازی را یکی از ماندگار‌ترین صدقات جاریه دانست و تصریح کرد: ما می‌خواهیم انسان‌های متعالی و جامعۀ متعالی داشته باشیم هدف این است.

اگر بخواهیم این دو محقق شود باید تلاش کنیم تا علم و اخلاق همراه با ایثار در فرزندانمان رشد یافته و به یک فرهنگ تبدیل شود.

معینی نماینده هیات موسسین مجمع نیزهدف از تاسیس این مجمع را استفاده از حمایت خیرین به منظور پیشرفت و رشد شهر و بهره‌مندی دانش آموزان منطقه از امکانات مناسب در مدارس دانست.

رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر، نیز طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت زنان و کودکان مظلوم غزه که به دست دژخیمان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن توسعه یک کشور است به گونه‌ای که تمام کشور‌های توسعه یافته با سرمایه گذاری بر روی آموزش و پرورش به پیشرفت واقعی دست یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزانی که در مدارس خیرین مشغول به تحصیل می‌شوند، یقینا در آینده با کسب دانش جهان را متحول خواهندکرد تاکید کرد: حرکت شما خیرین نیز برای فراهم کردن این بستر سازی بسیار کارساز است وسعی ما نیز بر رعایت عدالت در توزیع امکانات است.

رضایی با تاکید برظرفیت شهر صائین قلعه از لحاظ توریستی و زیارتی و داشتن پتانسیل بالا برای رشد و پیشرفت، ابراز امیدواری کرد: همه مدارس در این شهر به همت خیرین به مدارس تک شیفته تبدیل شوند و هر روز شاهد رشد علم در این شهر باشیم چرا که بدون علم نه یک انسان کامل می‌شود و نه جامعه سعادتمند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز