خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبرداد:

۲۲۰هزار نخ سیگار از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در زنجان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۹۴

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: این سیگار‌ها به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده‌ بودند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ جعفر رحمتی، امروز یکشنبه(۱۲مرداد) با اعلام این خبر با اشاره به مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا افزود: این مبارزه با مواد دخانی قاچاق بسیار شدید انجام می‌شود.

سرهنگ رحمتی، با بیان اینکه سودجویان از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کنند، گفت: پلیس با مشکوک شدن به یک خودرو عبوری در کیلومتر ۱۵ زنجان به خرم‌دره در صدد بازرسی از آن برآمد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خودروی مورد نظر را پژو ۴۰۵ عنوان کرد و گفت: راننده خودرو به محض اینکه متوجه شک پلیس شد، اقدام به فرار کرد.

سرهنگ رحمتی به دستگیری فرد متواری در حوالی روستای یوسف آباد توسط پلیس اشاره و تصریح کرد: خودروی مورد نظر به همراه راننده‌اش بعد از تعقیب و گریز در این محل متوقف شده است.

وی با بیان اینکه ماموران بعد از بازرسی از خودروی پژوی ۴۰۵،۲۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کرده‌اند، ادامه داد: این سیگار‌ها به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، در پایان از دستگیری راننده خودروی ۴۰۵ خبر داد و گفت: راننده خودروی مذکور، به اتهام حمل کالای قاچاق دستگیر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز