خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۹۶۷

مدیر اجرایی مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشورو انتخابی تیم ملی مردان بزرگسالان ایران گفت: رقابت های رنکینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان بزرگسال ایران با حضور بدمینتون بازان منتخب و برتر به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

مدیر اجرایی مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مردان بزرگسالان ایران در زنجان گفت: این رقابت ها از ۱۵ مرداد ماه جاری به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان انجام خواهد شد.

شهرام عربی، امروز دوشنبه(۱۳مرداد) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگا رایلنا در زنجان اظهار داشت: این رقابت ها از ۱۵ مرداد ماه جاری به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان انجام خواهد شد.

عربی با بیان اینکه پیش بینی می شود بیش از ۱۳۰ ورزشکار منتخب و برتر از استان های مختلف کشور در این مسابقات حضور داشته باشند, گفت: این پیکارها در دو بخش ˈانفردی و دوبلˈ برگزار می شود و استان ها نیز در اعزام ورزشکاران برای حضور در مسابقات زنجان هیچ محدودیتی ندارند.

وی, با بیان اینکه هر تیم با یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات حاضر خواهند شد, افزود: ۱۰ داور از زنجان و ۱۰ داور نیز از سایر استان ها این بازی ها را قضاوت خواهند کرد.

عربی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور ورزشکاران منتخب استان‌های سراسر کشور در آکادمی بین المللی بدمینتون استان زنجان تصریح کرد: این مسابقات سومین دوره از جام شهید فغفوری است که با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان، هیئت بدمینتون و بنیاد شهید انقلاب اسلامی از ساعت ۵ روز ۱۵مرداد سال جاری با حضور رئیس فدراسیون، مدیران کشوری و استانی در محل آکادمی بین المللی بدمینتون افتتاح خواهد شد.

عربی با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله برای انتخاب نفرات برتر برای حضور در تیم ملی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، افزود: نفر اول سال گذشته رشته بدمنتون از زنجان " سروش اسکندری ونفر سوم " سالار بیات " بوده است.

این مسئول ورزشی یادآورشد: مجمع عمومی سالانه هیئت بدمینون زنجان نیز درهمان روز با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون، مسئولین واعضای هیئت و نماینده باشگاه‌ها و مربیان و نماینده آموزش و پرورش استان در سالن آمفی تئاتر آکامی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار خواهد شد.

وی همچنین در پایان خبر از برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح A۲, B۲ بانوان با مدرسی خانم مدرسی از تهران به مدت ۴روزدرمحل آکادمی بدمینتون زنجان داد و گفت: برای نفرات برگزیده این کلاس‌ها کارت مربیگری درجه ۲ صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز