خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

قانونگذاری‌های حجیم به کشور آسیب می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۶۲۴

دولت اگر مخالف افزایش قیمت خودرو در کشور است باید جلوی افزایش قیمت را بگیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر مخالف افزایش قیمت خودرو در کشور است باید جلوی افزایش قیمت را بگیرد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، محسن علیمردانی، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به پیگیری شورای شهر و شهرداری در خصوص اجرای پروژه‌های مختلف در زنجان خاطرنشان کرد: فضای تعاملی بین مسئولان و نمایندگان زنجان مطلوب است و باید از این فضا برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

علیمردانی با بیان اینکه فضای امن زنجان آماده برای سرمایه گذاران است، ادامه داد: سرمایه گذاران می‌توانند از این فضا برای سرمایه گذاری در پروژه‌های مختلف استفاده کنند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از راه حل‌های برون رفت از مشکلات شهرداری، کمک به شفاف سازی امور و توجه به شهرداری الکترونیک است، افزود: شهرداری می‌تواند با الکترونیکی کردن خدمات گام‌های مهمی در این زمینه بردارد.

علیمردانی با اشاره به انتشار دلارهای بدون پشتوانه در کشورهای صاحب دلار خاطرنشان کرد: ایران نیز باید معاملات خود را از دلاری بودن خارج کرده و اولویت‌های خود را در این زمینه تغییر دهد.

وی همچنین با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در کشور یادآور شد: باید در این زمینه با صداقت با مردم رفتار شود.

علیمردانی با بیان اینکه بیشترین سیاستگذاری‌های خودرو در دست دولت است، افزود: دولت اگر مخالف افزایش قیمت خودرو در کشور است باید جلوی افزایش قیمت را بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قانونگذاری‌های حجیم، وحشتناک و فاجعه بار به کشور آسیب می‌زند، ادامه داد: قوانین باید دقیق بوده و نیاز به اصلاحیه نداشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه وقت کافی برای تصویب قوانین در نظر گرفته نمی‌شود، یادآور شد: باید در زمینه قانونگذاری دقت لازم صورت گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکل آب شرب روستا‌ها تاکید کرد و گفت: باید این مسئله حل شود.

علیمردانی در پایان بر ضرورت حمایت کارخانجات و صنایع از ورزش تاکید کرد و افزود: نباید سرمایه‌های ورزشی کشور به دلیل نداشتن اسپانسرهای مالی از بین برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز