خبرگزاری کار ایران

در شرکت آبفای استان زنجان بهره‌برداری می‌شود:

پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در شرکت آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۲۱

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، خبر از افتتاح پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در هفته دولت در استان داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: خرید، نصب و راه اندازی سیستم گند زدایی با الکترولیز نمک طعام و راه اندازی دیزل ژنراتورهای پمپاژ امیرکبیردر زنجان و تله متری زرین آباد و تله متری شهر دندی نیزبه ترتیب در شهرستانهای ایجرود و ماهنشان به بهره برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از بهره برداری و راه اندازی سیستم گند زدایی با الکترولیز نمک طعام، راه اندازی دیزل ژنراتورهای پمپاژ امیرکبیر، تله متری زرین آباد و تله متری شهر دندی خبر داد.

وی افزود: برای افتتاح و بهره برداری این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال از منابع اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه تصریح کرد: طرح‌های فوق در هفته دولت در شرکت آبفای استان زنجان به بهره برداری خواهد رسید.

پورنصرت گفت: خرید، نصب و راه اندازی سیستم گند زدایی با الکترولیز نمک طعام و راه اندازی دیزل ژنراتورهای پمپاژ امیرکبیردر زنجان و تله متری زرین آباد و تله متری شهر دندی نیزبه ترتیب در شهرستانهای ایجرود و ماهنشان به بهره برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز