خبرگزاری کار ایران

در راستای نامگذاری سال انجام شد؛

تاسیس انجمن نگهداری و تعمیرات در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۵۷

مجمع عمومی انتخابات انجمن نگهداری و تعمیرات، ۲۲ مرداد ماه با حضورعلاقمندان به عضویت در این انجمن درمحل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

مجمع عمومی انتخابات انجمن نگهداری و تعمیرات، ۲۲ مرداد ماه با حضورعلاقمندان به عضویت در این انجمن درمحل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد که در این جلسه رئیس اتاق بازرگانی زنجان, گفت: امیدواریم این انجمن بتواند در خدمت جامعه صنعت و تولید استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, در این نشست غلامحسین جمیلی, رئیس اتاق زنجان با اشاره به نامگذاری سال اظهار داشت در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی رهبر معظم انقلاب فرهنگ را متوجه تولید و صنعت نمودند. از اینرو بهره وری، نگهداری و کاهش هزینه های تولید در صنایع کشور مورد توجه سیاستهای نظام و اتاق زنجان قرار گرفت, لذا با تشکیل این انجمن که بتوان در کاهش هزینه های تولید و صرفه جویی در انرژی و بالا بردن بهره وری و راندمان تولید اقدام نمود که این موارد مورد تاکید ریاست محترم جمهور در همایش تشریح بسته حمایتی خروج از رکود نیز بود، امیدواریم شاهد اثر بخشی انجمن ها و تشکل ها در توسعه صنعتی استان باشیم.

جمیلی ضمن اشاره به اهمیت تاسیس این انجمن اظهار داشت: متاسفانه علی رغم اهمیت این موضوع تاکنون انجمن نگهداری و تعمیرات در سطح کشور وجود نداشته و کمتر به این موضوع بها داده شده است.

وی تشکیل این انجمن در اتاق زنجان را در راستای سیاستهای کلی اتاق زنجان دانست و تاکید کرد امیدواریم این انجمن بتواند در خدمت جامعه صنعت و تولید استان باشد.

رئیس اتاق زنجان تحصیلات عالیه و مرتبط و جوان بودن موسسین انجمن را نقطه قوت انجمن نگهداری وتعمیرات استان دانسته و تاکید کرد فعالیت این انجمن در سطوح کشوری در سالهای آتی قابل پیگیری خواهد بود.

در پایان این جلسه اساسنامه این انجمن تصویب و روزنامه مردم نو به عنوان روزنامه رسمی انتخاب شد.
نتایج انتخابات به شرح زیر اعلام شد:

آقای موسوی و نکیسا، خانم عطائیان، آقای همتی و خانم رستمی به عنوان اعضاء اصلی انتخاب شدند از سوی دیگرآقای احمدلو و آقای پسرکلو به عنوان اعضاء علی البدل تعیین شد. همچنین آقای خیبری بعنوان بازرس اصلی و آقای اوجاقلو بعنوان بازرس علی البدل تعیین شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز