خبرگزاری کار ایران

عمده مطالبه مردم بخش انگوران از زبان بخشدار؛

تعریض جاده دندی به زنجان و راه اندازی مرکز درمان بستر

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۶۱

بخشدار انگوران, گفت: باوجود۶۶روستا وبیش از ۱۷هزارجمعیت، در این بخش علیرغم اینکه در سالهای گذشته کلنگ مرکزدرمان بستر دندی به زمین زده شده، متاسفانه هیچگونه اقدام عملی دراین مورد صورت نگرفته است.

بخشدار انگوران, گفت: باید تعامل و همکاری در بین مسئولین جهت پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتهای موجود وجود داشته باشد و از عواید معادن وکارخانجات به سود منطقه نیز استفاده شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان, سیروس رستمی بخشدار انگوران امروز با اعلام این خبردر نشست مشورتی دهیاران و شوراهای اسلامی بخش انگوران افزود: با توجه به پرتردد بودن مسیروعبور کامیونهای حمل مواد معدنی از معادن واز طرفی ک بودن جاده موجود، مشکلاتی را برای اهالی بخش بوجود آورده است.

ایشان با اشاره به این که تعریض جاده مذکورازخروجی زنجان وهمچنین از خروجی دندی شروع شده از مسئولین استانی خواست با تزریق اعتبارات ملی در جهت تسریع تعریض جاده زنجان به دندی ودندی به تخت سلیمان اقدام عاجل به منظور جلوگیری ازتصادفات ناگوارجاده ای صورت گیرد.

رستمی یکی دیگر از مشکلات بخش انگوران، خصوصا شهردندی را نبود بیمارستان یا مرکزدرمان بستر دراین بخش عنوان کردوگفت: باوجود۶۶روستا وبیش از ۱۷هزارجمعیت، در این بخش علیرغم اینکه در سالهای گذشته کلنگ مرکزدرمان بستر دندی به زمین زده شده، متاسفانه هیچگونه اقدام عملی دراین مورد صورت نگرفته است.

بخشدار انگوران در بخش دیگری ازسخنان خود, نصریح کرد: علیرغم اینکه در حوزه های راه وشهرسازی، اجرای طرحهای هادی، آبرسانی، مخابرات، بهداشت کارهای خوبی توسط دولت صورت گرفته خاطرنشان کرد که با این وجود مشکلاتی از لحاظ آب شرب، آب کشاورزی، بهسازی و آسفالت راه روستایی، عدم آنتن دهی موبایل و عدم دریافت امواج رادیو و تلویزیون در برخی ازروستاها وجود دارد که امید است با اختصاص اعتبارات لازم در این خصوص گام موثری برداشته شود.

این مقام مسئول در چایان به وجود معادن غنی وکارخانجاتی که درسطح خاورمیانه مطرح هستند دربخش اشاره کرد و گفت: باید تعامل و همکاری در بین مسئولین جهت پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتهای موجود وجود داشته باشد و از عواید معادن وکارخانجات به سود منطقه نیز استفاده شود.

در ادامه این نشست پس از بحثو تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات دهیاران و شوراهای اسلامی مواردی به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز