خبرگزاری کار ایران

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

نمایش " سربازهای چوبی " در جشنواره تئاتر استان زنجان به روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۲۵

در دومین روز از بیست و ششمین جشنواره تئا‌تر استان زنجان نمایش «سربازهای چوبی» نوشته افشین هاشمی و به کارگردانی حمیدرضا قزلباش عصر دوشنبه(۲۷ مرداد) مرداد در محل تالار هنر فرهنگسرای امام(ره) زنجان به روی صحنه رفت.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان گفت: در نمایش «سربازهای چوبی» علیرضا فریدراد، زهره محرمی، محمدولی فروتن، اکبر هادی‌نژاد، حسین اسماعیلی، پریسا دوستی و جلال نوری به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر نعمتی، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: این نمایش از سوی حوزه هنری استان زنجان و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان تولید و اجرا شد.

وی عنوان کرد: در نمایش «سربازهای چوبی» علیرضا فریدراد، زهره محرمی، محمدولی فروتن، اکبر هادی‌نژاد، حسین اسماعیلی، پریسا دوستی و جلال نوری به ایفای نقش می‌پردازند.

نعمتی در ادامه افزود: این نمایش در فضایی طنز و کمیک، داستان دو سرباز از دو کشور بی‌نام و نشان را بیان می‌کند که در نقطه صفر مرزی مشغول نگهبانی و حراست از مرزهای کشور خویش هستند و با وجود سالیان دراز خدمت و همجوار بودن، رابطه خاصی میان آن دو به وجود می‌آید تا اینکه به مرور زمان هر دو پی می‌برند که سربازانی فراموش شده هستند در حالیکه متعصبانه و جدی به دفاع از مرزهای خود می‌پردازند.

نمایش «سربازهای چوبی» با استقبال خوب و گرم تماشاگران زنجانی مواجه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز