خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

بهزیستی با تمام امکانات در کنار انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۲۵

مردم می‌توانند به صورت رایگان و محرمانه در زمینه بیماری‌های کلیوی مشاوره بگیرند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، گفت: انجمن کلیوی زنجان، آموزش و پیشگیری به ویژه بیماری‌های دیابت و فشارخون را از اولویت‌های کاری خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی مکاریان در این بازدید، اظهارداشت: تغییر در نگرش زندگی باعثشده تا بیماری‌های زمینه‌ای از قبیل فشار خون و دیابت به عنوان یک بیماری خاموش، طغیان کند و عواملی از قبیل عدم توجه به سلامتی و ورزش، استرس، تغذیه نادرست، زمینه ساز این بیماری است.

وی از اختصاص خط ۱۴۸ برای مشاوره بیماری‌های کلیوی با تعامل مشاورین انجمن و بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: مردم می‌توانند به صورت رایگان و محرمانه در زمینه بیماری‌های کلیوی مشاوره بگیرند.

مدیر کل بهزیستی زنجان خواستار بازسازی مجموعه ساختمان و سه باب مغازه اهدایی مرحوم نظریان‌پور از طریق کمیته فنی و مهندسی انجمن شد و گفت: مالک این مجموعه اداره کل بهزیستی است و عایدات و منافع آن به نفع بیماران انجمن کلیوی زنجان است و کل اجاره بهای آن به شماره اختصاصی این انجمن واریز می‌شود.

در ادامه مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان حمایت از بیماران کلیوی را وظیفه این انجمن دانست و گفت: انجمن کلیوی زنجان، آموزش و پیشگیری به ویژه بیماری‌های دیابت و فشارخون را از اولویت‌های کاری خود می‌داند.

محمدرضا طهماسبی در پایان افزود: پیوند کلیه و دیالیز هزینه‌هایی را دربردارد که با پیشگیری می‌توان تعداد بیماران را تقلیل و این هزینه‌ها را که بر جامعه و خانواده‌ها وارد می‌شود، کاهش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز