خبرگزاری کار ایران

تدارک ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۴۳

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهداء دولت جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیمای مرکز زنجان، برنامه ریزی ویژه‌ای در حوزه‌های سیما، صدا و خبر انجام داده است.

قائم مقام صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: این برنامه‌ها با محوریت معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته دولت از بخش‌های خبری و برنامه‌های مختلف شبکه اشراق و صدای مرکز زنجان به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، سهرابی امروز با اعلام این خبر گفت: در شبکه استانی سیما، برنامه زنده این هفته «سلام زنجان» بصورت ویژه با هماهنگی بعمل آمده با استانداری زنجان، باحضورمعاونین سیاسی - امنیتی، عمرانی، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار و فرماندار زنجان تولیدو پخش می‌‌شود و ۷ برنامه تلویزیونی مستند گزارشی۳۰دقیقه‌ای از فعالیت‌های دولت دریک سال گذشته و برنامه‌های آتی دولت در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران ارائه خواهد شد.

همچنین استاندار زنجان نیز در برنامه زنده ۴۵دقیقه وگفتگوی ویژه خبری حضور خواهد یافت.

گفتنی است دربرنامه‌های تامینی پخش سیما نیز برنامه ریزی ویژه‌ای مرتبط با هفته دولت در دستور کار است.

معاونت اطلاعات و اخبار هم با پوشش افتتاح‌ها و برنامه‌های این هفته و همچنین حضور فرمانداران شهرستان‌ها در بخش خبری ساعت۱۱صبح، و۳برنامه مستندخبری با معرفی فعالیت‌های خدماتی و عمرانی و همچنین آیتم سخن سردبیر ویژه هفته دولت به پوشش برنامه‌های این هفته در مرکز استان و شهرستان‌ها می‌پردازد.

در شبکه استانی صدای مرکز زنجان نیز در برنامه زنده صبحگاهی «سلام زنجان» و۶برنامه زنده «حرف حساب» با حضور استاندار زنجان ومعاونین استانداری تولیدو پخش می‌‌شود.

رویکرد کلی برنامه‌ها تبیین عملکرد دولت در یکسال گذشته، پاسخ به سوالات مردمی توسط مسئولین وتشریح برنامه‌های مهم دولت در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی واجتماعی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز