خبرگزاری کار ایران

با آغاز هفته دولت در زنجان؛

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۶۲ طرح گاز رسانی و بیش از ۲ هزار و ۲۴۰ واحد مسکن مهر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۵۸۶

۹ روستای دیگر نیز در این هفته کلنگ زنی می‌شود تا با پیش بینی اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومانی؛ طرح گاز رسانی به روستاهای شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ماهنشان، سلطانیه و زنجان در هفته دولت انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: طرح گاز رسانی به ۳۰ واحد صنعتی و مجتمع عمده نیز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان، از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در این هفته است تا تعداد واحد‌های صنعتی و مجتمع عمده استان به ۸۰۲ واحد برسد.

به گزارش ایلنا از زنجان، در نشست خبری مدیر عامل این شرکت با اصحاب رسانه سید سعید عسگریان گفت: با آغاز هفته دولت؛ ۳۷ طرح گازرسانی روستایی، ۳ جایگاه سی ان جی، ۳ ساختمان اداری، ۳۰ واحد صنعتی و مجتمع عمده و ۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسکونی مسکن مهر، با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان؛ از محل اعتبارات شرکت ملی گاز ایران؛ بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت؛ از اتصال ۲۸ روستا به شبکه گاز رسانی خبر داد و با اعلام صرف هزینه‌ای بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۱۳میلیون تومان برای این طرح‌ها؛ افزود: ۹ روستای دیگر نیز در این هفته کلنگ زنی می‌شود تا با پیش بینی اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومانی، طرح گاز رسانی به روستاهای شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، طارم، ماهنشان، سلطانیه و زنجان در هفته دولت انجام گیرد.

عسگریان در ادامه افزود: با بهره برداری از این طرح ها، تعداد روستاهای بهره‌مند استان به ۲۴۹روستا با درصد بهره مندی ۵۲ درصد می‌رسد.

وی همچنین از بهره برداری ۳ جایگاه CNG تک منظوره آببر، جایگاه هوا‌شناسی اشراق و شهید خاکی با صرف هزینه‌ای بیش از ۲۸۹ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح گاز رسانی به ۳۰ واحد صنعتی و مجتمع عمده نیز با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در این هفته است تا تعداد واحد‌های صنعتی و مجتمع عمده استان به ۸۰۲ واحد برسد.

عسگریان بهره برداری از طرح گازرسانی به واحد مسکن مهر رضوان زنجان را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شرکت گاز استان زنجان در هفته دولت عنوان کرد و ابراز داشت: با صرف اعتبار ۵۱۵ میلیون تومانی؛ ۲ هزار و ۲۴۴ واحد مسکونی مسکن مهر، آماده واگذاری به هموطنان عزیز زنجانی است.

وی همچنین در پایان با اشاره به کلنگ زنی ساختمان اداری شماره ۴ شرکت گاز استان زنجان، ساختمان اداره گاز و پست امداد شهر آببر طارم و زرین آباد ایجرود با پیش بینی اعتبار ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، افزود: با تامین زمین، تصویب نقشه اجرایی و انتخاب پیمانکار، این طرح‌ها نیز در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود تا عملیات اجرایی آن آغاز و شرایط لازم برای ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به مشترکین عزیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز