خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت در زنجان؛

۴ طرح سرمایه گزاری و عمرانی با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۵۱۳

بهره‌مندی ۱۴۱ روستا از اینترنت پرسرعت، گازرسانی به ۸ روستا، واگذاری ۲۱۶۲ واحد مسکن مهر و واحد فلوتاسیون سرب و روی از جمله طرح‌هایی بودند که توسط استاندار زنجان در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

با حضور استاندار زنجان، در روستای چورزق، اینترنت پرسرعت ۱۴۱ روستای استان، با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید و ۴۰ روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از تلفن خانگی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در چهارمین روز هفته دولت در مرحله ششم واگذاری مسکن مهر ۲هزار و ۱۶۲ واحد مسکن مهر در استان تحویل شد.

واگذاری این واحد‌ها با حضور استاندار زنجان در بهره برداری از ۱۶۲ واحد مسکن مهر در شهرک پونک زنجان آغاز شد. این پروژه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۲۴ مترمربع در سه بلوک احداثشده و بنای مفید این مجموعه ۱۳ هزار مترمربع است.

از جمله طرح‌هایی که توسط استاندار زنجان به بهره برداری رسید، شرکت تعاونی سرب و روی واحد فلوتاسیون بود.

این شرکت با سرمایه گذاری ۲۵ تولید کننده سرب و روی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان احداثو زمینه اشتغال یکصد نفر را فراهم آورده است. با بهره برداری از این واحد صنعتی، خردایش سنگ‌های مورد استفاده صنعت سرب و روی استان تسهیل خواهد شد.

گازرسانی به روستاهای چورزق، ملالر، داشکسن، دوران، تلخاب، حسین آباد، گل بلاغی و کاوند از توابع شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال با ۶۵ هزار و ۳۰۰ متر شبکه بصورت همزمان در روستای چورزق انجام پذیرفت.

همچنین با حضور مقام عالی استان در روستای چورزق، اینترنت پرسرعت ۱۴۱ روستای استان، با اعتباری بالغ بر ۶.۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید و ۴۰ روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از تلفن خانگی بهره‌مند شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز