خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان:

تجلیل از بانوان پیشرو انقلابی زنجان در همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی زنان زنجانی

کد خبر : ۱۹۹۵۳۳

همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه(۹ شهریورماه) سالجاری در محل دارالقرآن کریم زنجان با حضور مدیران و فعالان فرهنگی استان به همت حوزه هنری و استانداری زنجان برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان, گفت: در این همایش از شناسنامه شهدای استان زنجان رونمایی و همچنین از خبرنگار پیشکسوت زن در استان زنجان تجلیل به عمل می آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, وحید اکبری، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه(۹ شهریورماه) سالجاری در محل دارالقرآن کریم زنجان با حضور مدیران و فعالان فرهنگی استان به همت حوزه هنری و استانداری زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در این همایش تدارک دیده شده است، افزود: تجلیل از بانوان زنجانی پیشرو در دوران انقلاب، پخش کلیپ، قرائت متن ادبی و داستان کوتاه توسط هنرمندان حوزه هنری، سخنرانی استاندار زنجان و تجلیل از منتخبان مسابقات برگزار شده با موضوع همایش از جمله بخی از این برنامه هاست.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان رونمایی از شناسنامه هویتی ۵ نفر از بانوان زنجانی که در اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در ۹ شهریور ۵۷ نقش اساسی داشتند نیز از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد و افزود: در این همایش از شناسنامه شهدای استان زنجان رونمایی و همچنین از خبرنگار پیشکسوت زن در استان زنجان تجلیل به عمل می آید.

وی اجرای نمایش توسط هنرمندان حوزه هنری استان زنجان را نیز از دیگر برنامه های جنبی همایش برشمرد و گفت: کلیه همشهریان محترم می توانند در همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز