خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد سلامی استان زنجان؛

باید از فرصت‌ها و حمایت‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید به نحو احسن استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۰۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان زنجان گفت: امیدوارم در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره مطبوعات دراستان باسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم همزمان با اولین روز برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب و مطبوعات در استان زنجان ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا با اشاره به مغفول ماندن اطلاع رسانی استان زنجان گفت: زنجان دارای ظرفیتهای مطلوب اطلاع است.

مقدم با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شهروندان و اهالی فرهنگ استان زنجان در خصوص توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است، تصریح کرد: ما در روز اول برگزاری این نمایشگاه شاهد فضای شور و نشاط دراین مجموعه هستیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود مردم استقبال مطلوب از اولین نمایشگاه مطبوعات و کتاب داشته باشند.

مقدم برگزاری نمایشگاه هفتم را در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان توام با جذابیت‌ها و بخش‌هایی نظیر غرفه کودک و نوجوان و ایستگاه نقاشی و…عنوان کرد و گفت: امیدوارم در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره مطبوعات در استان باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان زنجان، با بیان اینکه در صدد برگزاری جشنواره مطبوعات درسال آینده خواهیم بود، ادامه داد: ایجاد رقابت و مسابقه بین مطبوعات استان مهم و اساسی است.

مقدم در بخشی از سخنان خود برگزاری نمایشگاه کتاب ومطبوعات را در راستای فراهم شدن فضای مطالعه و سپری شدن اوقات فراغت برای شهروندان مهم ارزیابی کرد و گفت: بوجود آوردن روحیه فرهنگی و اقتدار فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در سطح استان‌ها برای بوجود آوردن فضای فرهنگی، تولید علم و آگاهی مهم برشمرد و اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در خصوص ایجاد عدالت فرهنگی با حضور ناشران معتبر در استان‌ها مهمترین هدف دراین زمینه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان زنجان، در ادامه تلاش ناشران را برای حضور در استان‌ها برای دستیابی مردم به کتاب و فرهنگ کتابخوانی بسیار حائز اهمیت دانست وگفت: باید از فرصت و حمایت‌های فرهنگی دولت تدبیر وامید به نحو احسن درامور فرهنگی و هنری استانها استفاده شود.

وی همچنین در پایان حمایت‌های استاندار زنجان، مجموعه مدیریت و دستگاه‌های فرهنگی استان را در این زمینه ستودنی اعلام کرد و گفت: شاهد برگزاری نمایشگاه مطلوب دراستان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز