خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

منویات مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه برای دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۳۶

فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه برای رئیس جمهور و دولت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تقدیر مقام معظم رهبری بهترین هدیه برای دولتمردان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی, در خطبه‌های نماز جمعه امروز(۷شهریور) با سرنگونی پهباد اسرائیلی این موفقیت را به رزمندگان اسلام تبریک گفت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه قدرت ایران در منطقه موجب شده تا دشمن نتواند فکر تعدی به کشور راداشته باشد، خاطرنشان کرد: قدرت ایران در عرصه‌های نظامی و دفاعی موجب شده تا دشمنان نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند.

قدرت دفاعی کشور موجب یاس دشمنان می‌شود

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه قدرت دفاعی کشور در زمین و هوا موجب یاس و نا امیدی دشمنان می‌شود، افزود: سرنگونی پهباد اسرائیلی نیز به عظمت قدرت دفاعی ایران افزود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره هفتم شهریور سال ۱۳۸۲ اظهار کرد: به دنبال توطئه استکبار جهانی و ایادی آن که وجود آرامش در کشورهای اسلامی را تحمل نمی‌کنند، جنایت های متعددی را در این کشور رقم زدند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه یکی از این جنایت‌ها به شهادت رساندن سید محمد باقر حکیم بود، خاطرنشان کرد: وی ۲۳ سال رئیس مجلس اعلی عراق بود.
وی با اشاره به هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ ادامه داد: یکی از ننگین‌ترین جنایت‌های آمریکا توسط گروه‌های منافقین در این روز اتفاق افتاد.

ایران قربانی تروریسم است

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه این روز به عنوان روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است، یادآور شد: به اقرار خود گروه منافقین، ۱۶ هزار نفر توسط آنها و با حمایت آمریکا در ایران شهید شده‌اند که ۲۰۰ نفر از آنها مسئولان کشوری بودند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است، ادامه داد: استکبار بر سرپوش گذاشتن به جنایت‌های خود ایران را متهم به حمایت از تروریست‌ها می‌کند.

آیت‌الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته دولت ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی افتخار بزرگی برای دولتمردان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دولتمردان با خدمات ۳۶ سال خود نظام اسلامی را به پیش برده‌اند، یادآور شد: تقدیر مقام معظم رهبری بهترین هدیه برای دولتمردان محسوب می‌شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه برای رئیس جمهور و دولت است، یادآور شد: احساس رضایت رهبری از چهار بخش از خدمات دولت در ایجاد آرامش، کنترل تورم، تثبیت قیمت ارز و اجرای طرح تحول سلامت موجب می‌شود تا دولت در برنامه‌های آتی خود نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ۹ شهریور سال ۵۷ خاطرنشان کرد: با توطئه استکبار در این روز امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنان دستگیر شد.

آیت‌الله خاتمی در پایان با اشاره به ۱۰ شهریور به عنوان روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: بقاع و امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی کشور تبدیل شوند.

وی با اشاره به رشادت‌های رئیس علی دلواری گفت: روز ۱۲ شهریور به عنوان روز مبارزه با انگلیس انتخاب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز