خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه مشترک تشکل‌های غیردولتی زنجان عنوان شد؛

خیریه‌ها بازوی پرتوان مردمی در کنار دولت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۴۸

آیین نامه شورای وزارت کشور به عنوان لایحه در راستای ایجاد تعامل بیشتر تشکل‌های غیردولتی با دستگاه‌های دولتی برای ارائه به مجلس ضروری است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در اولین جلسه تشکل‌های غیردولتی که شهریور ماه سال جاری در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: خیریه‌ها بازوی پرتوان و قابل اعتماد مردمی در کنار دولت هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا طهماسبی از تشکیل شورای هماهنگی خیریه‌ها و تدوین آیین نامه آن به پیشنهاد انجمن کلیوی زنجان خبر داد و افزود: وابستگی خیریه‌ها به دستگاه‌های دولتی از ایرادات آیین نامه تدوین شده از سوی وزارت کشور است.

وی خواستار تعیین کارگروه تخصصی برای بازنگری آیین نامه وزارت کشور شد و ادامه داد: مطالبات به حق خیریه‌ها از دستگاه‌های دولتی در مفاد این آیین نامه اعمال شود.

در این جلسه جمشید انصاری، استاندار زنجان، ضمن تایید پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیر انجمن کلیوی زنجان و با قبول شروع به کار کارگروه تخصصی بازنگری آیین نامه، گفت: آیین نامه شورای وزارت کشور به عنوان لایحه در راستای ایجاد تعامل بیشتر تشکل‌های غیردولتی با دستگاه‌های دولتی برای ارائه به مجلس ضروری است.

در این جلسه با رای گیری انجام شده، کارگروه ویژه پنج نفره در جهت بازنگری آیین نامه تشکیل شد که قرار است این آیین نامه پس از اعمال پیشنهادات و اصلاح موارد مورد انتقاد، از طریق نماینده منتخب استانداری به اداره کل سازمان‌های مردم نهاد وزارت کشور ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز