خبرگزاری کار ایران

بخشدار انگوران استان زنجان خبر داد:

از ۶۶ روستای بخش انگوران فقط ۶ روستادارای نعمت گاز است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۸۱۱

متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت و معدن و تجارت و راه و شهرسازی در انجام وظایف خود در جهت دریافت حقوق دولتی از صاحبان صنایع قصور می‌کنند که باعثاز بین رفتن جاده‌های روستایی شده و حقوق مردم ضایع می‌شود.

بخشدار انگوران، گفت: بخش انگوران با دارا بودن بیش از هفده هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان یا مرکز درمان بستر است که در مواقع بحرانی، تصادفات وغیره با مشکل شدید مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سیروس رستمی، بخشدار انگوران امروز دوشنبه(۱۷شهریور) در جلسه شورای اداری بخش انگوران، اظهار داشت: مسئولین دستگاههای اجرایی بخش، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه خود را احصاء ودر جهت جذب اعتبارات لازم به منظور جبران کمبودهای لازم تلاش کنند.

در این جلسه که به منظور بررسی مسائل و مشکلات بخش انگوران با حضور شوراهای اسلامی، روسای ادارات مستقر در بخش و امام جمعه شهر دندی تشکیل شده بود، بخشدار انگوران بر پیگیری مشکلات مردم و راهنمایی صحیح و جلوگیری از سردرگمی آن‌ها تاکیدکرد.

رستمی استقرار بانک ملی، استقرار اداراتی مانند امور مالیاتی، آبفار، بنیاد مسکن، پزشکی قانونی، مرکز خدمات الکترونیکی پلیس + ۱۰، راه وشهرسازی را از مطالبات مردم شهر دندی وبخش انگوران مهم عنواکردوگفت: بخش انگوران با دارا بودن بیش از هفده هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان یا مرکز درمان بستر می‌باشد که در مواقع بحرانی، تصادفات وغیره با مشکل شدید مواجه است.

این مقام مسئول در استان ضمن برشمردن مشکلات بخش از عدم بهسازی و آسفالت راه برخی از روستاهای انگوران و همچنین ازبین رفتن آسفالت راههای روستایی توسط کامیونهای معادن که با حمل سنگ و مواد معدنی که بارهای مازاد بر ظرفیت باربری به راه‌ها وارد می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت و معدن و تجارت و راه و شهرسازی در انجام وظایف خود در جهت دریافت حقوق دولتی از صاحبان صنایع قصور می‌کنند که باعثاز بین رفتن جاده‌های روستایی شده وحقوق مردم ضایع می‌شود.

رستمی در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و جلوگیری از ایجاد نارضایتی مردم برابر ضوابط مربوطه اقدام لازم مبنی بر کنترل بار و تردد طبق ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۸۹ وترمیم خرابی ایجاد شده براساس تبصره ۲ ماده ۷ قانون ذکر شده با ایجاد راه دسترسی اختصاصی ویا ارتقاء درجه اهمیت راههای روستایی برابر ماده ۱۱۳ آیین نامه اجرایی قانون معادن معمول نمایند که در صورت اجرای قوانین مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

در این جلسه، حجت الاسلام سعیدی، امام جمعه شهر دندی، نیز طی سخنانی براهمیت همکاری و تعامل مابین دستگاه‌ها تاکید کرد.

نصراله‌زاده، رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران، نیز در این جلسه ضمن تبیین وظایف دستگاه‌ها، جهت پیشرفت امورات بخش اعلام داشت دادگاه انگوران همکاری لازم با دستگاههای اجرایی را خواهد داشت.

در این جلسه تصمیماتی در جهت تبیین برنامه توسعه چهار ساله بخش انگوران اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز