خبرگزاری کار ایران

در بازدید اعضای شورا از مهرانه عنوان شد:

فاز اول کلینیک بیماران سرطانی مهرانه به زودی افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۰۷

فاز اول کلینیک بیماران سرطانی مهرانه طی دو سه ماه اتی به بهره برداری می رسد.

رییس هیئت مدیره خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان, گفت: مهمان سرای کلینیک مهرانه با ۱۷۰۰متر مربع زیربنا توسط خانواده مرحوم مهدیون احداثشده است.

به گزارش ایلنا از زنجان, اصغر وثوق در بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و اعضای کمیته تطبیق شورای اسلامی استان زنجان از کلینیک در دست احداثبیماران سرطانی خیریه مهرانه افزود: این کلینیک در زمینی با دوهکتار مساحت و ۱۴ هزار متر مربع زیربنا با هزینه برآورد شده ۴۰میلیارد تومان در دست احداثاست.

وی اظهار کرد: فاز اول کلینیک که مربوز به دستگاه رادیو تراپی و ضمائم ان است طی ۲۰ ماه ۹۸ در صد پیشرفت فیزیکی داشته و در دست افتتاح است سفت کاری مجموعه نیز ۱۰۰درصد به پایان رسیده است.

رییس هیئت مدیره خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه یاداور شد: تا کنون برای احداثفاز اول کلینیک مهرانه ۱۴میلیارد تومان هزینه در بر داشته است همچنین دسنگاه رادیو تراپی های انرژی که در این فاز مستقر شذه موجب می شود نه تنها بیماران کم بضاعت بلکه همه بیماران سرطانی برای درمان به خارج از استان مراجعه نکنند و نیز با راه اندازی آن بیماران استان های مجاور نیز از آن بهره مند خواهند شد.

وثوق خاطر نشان کرد: مهمان سرای کلینیک مهرانه با ۱۷۰۰متر مربع زیربنا توسط خانواده مرحوم مهدیون احداثشده است.
وی به خیرین مژده داد: اولویت احداثفاز دوم کلینیک بخش تحقیقات، پژوهش و پیشگیری است.

وثوق بیان داشت: حمایت های مردم زنجان از خیریه مهرانه بی نظیر و نشان از شعور حسینی در وجود آنان است.
این خیر زنجانی ادامه داد: مردم خیر زنجان با حمایت های خود طی ۲۰ ماه ۱۴ میلیارد تومان برای احداثکلینیک بیماران سرطانی به مهرانه یاری رسانه اند همچنین این مردم خیر ماهانه ۲۰۰میلیون تومان هزینه تامین دارو و درمان را به مهرانه هدیه می کنند.

وثوق تعداد خیرین عضو مهرانه را ۳۰هزار نفر برشمرد و افزود: هر یک از مردم در هر جایگاهی متناسب با توان خود مهرانه را یاری می کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه پت اسکن با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط یک خیر زنجانی به مهرانه اهدا شده است که با فعالیت این دستگاه یک چهارمبیماران سرطانی کشور به استان زنجان وابسته خواهند شد.


وثوق هدف از بازیداعضای شورای شهر زنجان و شورای اسلامی استان زنجان از کلینیک بیماران سرطانی مهرانه را آشنایی این نهاد مردمی با کرامت و بخشندگی مردم شریف زنجان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با حمایت شورای شهر زنجان مسیر دسترسی کلینیک از سمت گاوازنگ با نام " بلوار مهرانه " نامگذاری شود همچنین فضای سبز ورودی با همکاری شهرداری هر چه سریعتر اماده شود.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی استان زنجان نیز گفت: نمایندگی های خیری مهرانه در شهرستان های مختلف اعم از ابهر افتتاح شده و منتظر حمایت مردم است.

رییس شورای اسلامی استان زنجان نیز در ادامه بازدید از پیشرفت مطلوب پروژه احساس خرسندی کرد.

سعید خدادادی گفت: شوراها نیز به عنوان نهادهای مردمی و نمایندگان مردم پایتخت شور و شعور حسینی امادگی خود را در حمایت از خیریه ها اعلام می دارند.

وی در پایان تصریح کرد: حمایت از خیرین و خیریه ها حمایت از جامعه و پیشگیری از ایجاد چالش های اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز