خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

امکان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پیام نور فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۳۲

با توجه به آماده شدن زیرساخت های ثبت نام، پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پیام نور می توانند به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: زمان انتخاب واحد دانشجویان از مورخ ۳۰/۶ / ۹۳ لغایت ۱/۷ / ۹۳ می باشد.

به گزارش ایلنا از زنجان پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانیreg. pnu. ac. ir و بر اساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری تا تاریخ ۲۵/۶ / ۹۳ اقدام کنند.

گفتنی است شناسه کاربری این دسته از دانشجویان، شماره داوطلبیu۹۳۱ و گذرواژه آن جهت ورود به سایت، شماره ملی داوطلب می باشد.

لازم به ذکر است داوطلبان جهت ثبت نام می بایست کلیه مدارک خود را از قبیل تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه(ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی، گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و حکم مرخصی سالانه یا استعفاء برای کارمندان دولت اسکن کرده و در سیستم گلستان بارگذاری کنند.
شایان ذکر است زمان انتخاب واحد دانشجویان از مورخ ۳۰/۶ / ۹۳ لغایت ۱/۷ / ۹۳ می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز