خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر راه و شهرسازی در زنجان صورت گرفت؛

روکش آسفالت راه‌های ارتباطی استان زنجان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۶۹

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان زنجان، پروژه روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین و راه ارتباطی ۱۳ روستای این استان را به بهره برداری رساند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان, گفت: مجموع روکش آسفالت اجرا شده در راه‌های ارتباطی این استان همزمان و به صورت نمادین به دست وزیر در قالب بهره برداری از روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, کلیم الله وثوقی در مراسم افتتاح در مراسم افتتاح روکش آسفالت راه های ارتباطی استان زنجان, اظهار داشت: در این پروژه ۱۶۰ کیلومتر از راه های شریانی استان زنجان با صرف ۴۲۰میلیارد ریال اعتبار از روکش آسفالت جدید بهره مند شدند.

وثوقی افزود:: همچنین با تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار راه ۱۳ روستای این استان به طول ۶۰کیلومتر روکش آسفالت شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: منابع مالی این پروژه ها از اعتبارات سازمانی و ملی تامین شده است.

عباس احمد آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید، برای بهره برداری از پروژه های راه سازی، بازدید از ساخت و ساز مسکن مهر و آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه میدان به زنجان سفر کرده است.

بازدید از راه آهن ساختمان اداری راه آهن شمال غرب کشور در زنجان و ترمینال شماره ۲ ایستگاه زنجان، بهره برداری از روکش آسفالت آزاد راه زنجان - قزوین، بازدید از روند احداثپروژه یک هزار و ۱۷۰ واحدی پونک زنجان، نشست با اصناف و دانشگاهیان فعال در عرصه راه و ساختمان، شرکت در شورای مسکن و آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ سبزه میدان، از برنامه های کاری وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه، به استان زنجان بود.

در این سفر یکروزه از نکات قابل توجه مسافرت وزیر راه وشهرسازی به زنجان از خطوط ریلی و سفر با قطار بود ه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز