خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

چهارمین کارگاه نشریات دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۳۹۷

این کارگاه یک روزه با حضور ۶۰ نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات، دانشجویان فعال و مدیران فرهنگی ۹ مرکز و واحد این دانشگاه برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان, گفت: هدف آموزش دانشجویان و دست اندرکاران نشریات دانشجویی با اصول حرفه‌ای روزنامه نگاری و با توجه به الزامی بودن گذراندن دورهٔ آموزشی برای صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشگاهی بر اساس برنامه آموزشی مصوب شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، بنا به گزارش مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان, علی قشمی مدرس کارگاه و از فارغ التحصیلان رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران به توضیح و تفسیر مباحثی از قبیل، خبرنویسی، تی‌تر، لید، گزارشگری، مصاحبه، مدیریت رسانه و مباحثمحتوایی نشریات دانشجویی، قانون مطبوعات و باید‌ها و نبایدهای نشریات دانشجویی پرداخت, همچنین شرایط مدیر مسئول، حقوق نشریات دانشگاهی، حدود نشریات دانشگاهی، مراحل و نحوه صدور مجوز نشریات دانشگاهی، ترکیب و وظایف کمیته ناظر بخش دیگری از مباحثمطرح شده در کارگاه نشریات دانشجویی بود.

لازم به ذکر است آشنایی با آیین نامه نشریات دانشجویی، آشنایی و نحوه ثبت نام در سامانه نشریات دانشجویی به عنوان فضایی برای رقابت میان نشریات دانشجویی، آشنایی با جشنواره نشریات دانشجویی از جمله دیگر آموزش‌هایی بود که توسط اصغر حاج علی اکبری مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان به شرکت کنندگان در این کارگاه ارائه شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: این کارگاه آموزشی به همت مدیریت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان و با هدف آموزش دانشجویان و دست اندرکاران نشریات دانشجویی با اصول حرفه‌ای روزنامه نگاری و با توجه به الزامی بودن گذراندن دورهٔ آموزشی برای صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر نشریات دانشگاهی بر اساس برنامه آموزشی مصوب شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی برگزار شد.

لازم به ذکر است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی معتبر نشریه نگاری اعطا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز