خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان:

تردد بیش از ۲۷ میلیون خودرو در محورهای ارتباطی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۲۱

هم اکنون در محورهای ارتباطی استان زنجان تعداد ۲۳ دستگاه تردد شمار نصب شده است که در سال جاری این تعداد به ۲۵ دستگاه افزایش خواهد یافت، که ۵۰ مسیر رفت و برگشت را پوشش خواهد داد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان: گفت: هم اکنون در محورهای ارتباطی استان زنجان تعداد ۲۳ دستگاه تردد شمار نصب شده است که در سال جاری این تعداد به ۲۵ دستگاه افزایش خواهد یافت، که ۵۰ مسیر رفت و برگشت را پوشش خواهد داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با توجه به آمار تردد در محورهای مجهز به دستگاههای تردد شمار آنلاین از این تعداد ۸۰% وسایط نقلیه سبک و ۲۰% وسایط نقلیه سنگین بوده‌اند.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: نتایج حاصله از این گزارش به منظور برنامه ریزی لازم برای کنترل تردد در محور‌ها توسط دستگاههای ذیربط، افزایش ایمنی تردد جاده‌ای و اطلاع رسانی حائز اهمیت است.

میزان تخلفات سه گانه سرعت و سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴% افزایش داشته است.

هم اکنون در محورهای ارتباطی استان زنجان تعداد ۲۳ دستگاه تردد شمار نصب شده است که در سالجاری این تعداد به ۲۵ دستگاه افزایش خواهد یافت، که ۵۰ مسیر رفت و برگشت را پوشش خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز