خبرگزاری کار ایران

درخشش هنرمند زنجانی در بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۶

احسان نیک بین، هنرمند حوزه هنری استان زنجان در بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته خوشنویسی، عنوان دوم را از آن خود کرد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: این جشنواره در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری(پوس‌تر)، حجم، کاریکاتور(کارتون، چهره)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، خوشنویسی(نستعلیق در قالب قطعه نویسی و سیاه مشق)، تصویرسازی و عکاسی برای جوانان از ۱۷ تا ۲۰ شهریور در اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: احسان نیک بین در بیست و یکمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در رشته خوشنویسی با ارائه اثر در قالب چلیپا و ترکیبی توانست عنوان دوم را کسب کند.

وی افزود: این جشنواره در رشته‌های طراحی، نقاشی، ارتباط تصویری(پوس‌تر)، حجم، کاریکاتور(کارتون، چهره)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، خوشنویسی(نستعلیق در قالب قطعه نویسی و سیاه مشق)، تصویرسازی و عکاسی برای جوانان از ۱۷ تا ۲۰ شهریور در اردبیل برگزار شد.

اکبری خاطر نشان کرد: این جشنواره هر سال با هدف بسط و گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف انقلاب، معرفی استعدادهای جوان، ایجاد بستر مناسب برای جوانان، باز‌شناسی ارزش‌های هنر معاصر و هنر اسلامی در فعالیت‌های هنری جوانان، فراهم آوردن زمینه شکوفایی آرا و نظرات جوانان در بررسی جریانات هنر معاصر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز