خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویی همزمان با هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۷

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان از افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان، گفت: برای افتتاح این طرح‌ها ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، منصور عبادی با اشاره به برنامه‌های تحولی کمیته امداد و رویکرد جدید خدمت رسانی این نهاد در راستای توانمند سازی، اظهار کرد: خودکفایی مددجویان و خانواده‌های آن‌ها با محوریت اشتغال از اولویت‌های کاری این نهاد بوده و طی سال‌های اخیر به توفیقات خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به سیاست راهبردی تعیین شده از سوی مقام سرپرستی کمیته امداد، در راستای تحقق شعار سال، بیان کرد: در این سیاست تعالی فکری فرهنگی خانواده‌ها، استحکام اقتصادی، توسعه مشارکت مردمی با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای سیاست‌های راهبردی این نهاد، هر سال، ۱۰ درصد از مددجویان این نهاد، توانمند شده و از چرخه حمایتی خارج می‌شوند، تصریح کرد: کمیته امداد استان زنجان نیز در این زمینه به تعهدات خود عمل کرده است.

این مسئول در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرایی این نهاد طی هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته طرح‌های اشتغالزایی مددجویی همزمان با این ایام در استان افتتاح خواهد شد.

عبادی با اشاره به اینکه امسال همزمان با هفته دفاع مقدس، ۳۸ طرح اشتغالزایی در استان زنجان افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: برای افتتاح این طرح‌ها ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح‌های افتتاح شده در زمینه کشاورزی، خدمات فنی و تولیدی و مشاغل خانگی اجرایی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات پرداخت شده به مددجویان ۱۵۰ میلیون ریال است، افزود: مدت بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله است.

این مسئول در ادامه به برگزاری دوره آموزشی فنی‌وحرفه‌ای برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: امسال برای ۲۷۰ نفر از مددجویان دوره‌های آموزشی در زمینه دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی دوره برگزار شده است.

عبادی خاطر نشان کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور ۵۸۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز