خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد:

دستگیری سارق داخل خودرو با ۱۸ فقره سرقت در زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۶۳

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوزام خودرو با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته موفق شدند در این ارتباط متهمی به نام «ن – ک» را شناسایی کنند.

به گزارش ایلنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم پس از شناسایی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود.

امروز دوشنبه(۳۱شهریور) سرهنگ جعفر رحمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو طی چند روز گذشته درسطح شهرستان زنجان تیم ویژه‌ای از کارکنان پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی یادآورشد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی و مکانی سرقت‌های صورت گرفته موفق شدند در این ارتباط متهمی به نام «ن – ک» را شناسایی کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم پس از شناسایی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود.

جعفری اظهارکرد: این متهم به ۱۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو شامل پخش خودرو، باطری، چرخ، ECU و غیره اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چند مالباخته نیز در این خصوص به پلیس آگاهی مراجعه و از متهم شکایت داشتند، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز