خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور در استان زنجان؛

جشن شکوفایی ۱۷ هزار و۵۰۰دانش آموز جدید علم و دانش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۱۸

۱۷هزار و ۵۰۰ دانش آموز زنجانی در جشن شکوفایی در زنجان همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان دراین زمینه، گفت: دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید در ۷۵۰ کلاس درس مشغول علم و دانش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، همزمان با سراسر کشور، جشن شکوفایی نونهالان و دانش اموزان کلاس اولی، امروز دوشنبه(۳۱ شهریور) در دبستان خلیج فارس شهرک غرب زنجان با حضور مسولین استان برگزار شد.

مراسم جشن شکوفه‌ها امروز در سال تحصیلی جدید با نواخته شدن زنگ مدرسه‌ای در زنجان برگزار شد و دانش آموزان پایه اول ابتدایی به همراه معلمان خود وارد کلاس‌های درس درس سالتحصیلی جدید شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این زمینه، گفت: دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی جدید در ۷۵۰ کلاس درس مشغول علم و دانش خواهند شد.

مرتضی تمجیدی در این مراسم در این خصوص اظهار داشت: شمار دانش آموزان این پایه امسال نسبت به سال تحصیلی گذشته یک هزارو ۳۰۰ نفر افزایش داشته است.

تمجیدی همچنین یادآور شد: با سازماندهی‌های انجام شده ۷۵۰ در استان معلمان و آموزگاران مسوولیت تعلیم و تربیت شکوفه‌های استان زنجان را در سال جاری عهده دار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز