خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد زنجان؛

برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان در هفته دفاع مقدس تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۹۶۴

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: امسال ۳۸ طرح اشتغال در زمینه کشاورزی، خدماتی، تولیدی و مشاغل خانگی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل حسین غلامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی و از خود گذشتگی شهیدان والا مقامی است که با شهادت خود بستری را برای رشد نظام جمهوری اسلامی فراهم ساختند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا و به منظور گرامیداشت این هفته سالانه برنامه‌های مختلفی همزمان با سراسر کشور، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان اجرایی می‌شود، افزود: امسال نیز برنامه‌های متنوعی در زمینه برگزاری کلاس‌ها، افتتاخ طرح‌ها، اهدای کمک هزینه ازدواج و… در استان اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد همزمان با هفته دفاع مقدس، افتتاح طرح‌های خودکفایی است، اضافه کرد: امسال ۳۸ طرح اشتغال در زمینه کشاورزی، خدماتی، تولیدی و مشاغل خانگی افتتاح خواهد شد.

این مسئول با اشاره به هزینه ۴ میلیارد ریالی برای افتتاح طرح‌های مذکور، بیان کرد: همچنین در این هفته دوره آموزشی برای ۲۷۰ نفر از مددجویان با مبلغ ۵۸۶ میلیون ریال برگزار می‌شود.

*اهدای ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج
حسین غلامی در ادامه با اشاره به اهدای ۱۰ فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی این نهاد، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این کمک هزینه‌ها ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی در ادامه به پرداخت ۲۸ وام قرض‌الحسنه همزمان با هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان برای پرداخت این تعداد وام ۴۲۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در قالب بازدید از خانواده‌های مددجو نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور خیرین و مسئولان اجرایی خواهد شد.

این مسئول در ادامه برگزاری محفل انس با قرآن، تجلیل از امدادگران بسیجی و خانواده‌های آن‌ها، برگزاری مراسم ویژه هفته دفاع مقدس با حضور خانواده‎های زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: همچنین در این هفته غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کلاس آموزشی چهره به چهره با حضور خانواده‌ها و کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز