خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت تاکید کرد:

احداثدبیرستان شریعتی زنجان همزمان با سال تاسیس دانشگاه تهران در کشور بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۳۵۳

آموزش و پرورش گنجینه پنهانی است که درمان تمام دردهای کشور در آن نهفته است.

استاندار زنجان گفت: تربیت انسان‌های فرهیخته در دبیرستان شریعتی، بیانگر ارزش و جایگاه والای این مکان بوده و وجود این نیرو‌ها می‌تواند منشا خیر و برکات قابل توجه برای کل جامعه و شهروندان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز سه شنبه(۱مهر) در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان شریعتی زنجان با حضور مدیر کل حقوقی املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش کشور، اظهار داشت: هرچه مراقبت و رسیدگی از گنجینه آموزش و پرورش بیشتر باشد، قدم‌های موثرتری در راستای حل مشکلات آینده آموزشی کشور برداشته می‌شود.

استاندار زنجان با بیان قدمت دبیرستان تاریخی شریعتی زنجان یادآورشد: این دبیرستان ماندگار زنجان در سال ۱۳۱۳ همزمان با سال تاسیس دانشگاه تهران در کشور ایجاد شده است.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اهمیت دبیرستان شریعتی زنجان، تاکید کرد: در طول این ۸۰ سال تاریخ زنجان، انسان‌های بزرگی از این دبیرستان فارغ التحصیل شده و مدارج عالی علمی را در کشور و خارج از کشور طی کرده و خدمات ارزنده و ارزشمندی برای مردم کشور و استان از خود به یادگار گذاشته‌اند.

وی با بیان اهمیت قدمت تاریخی این بنا خاطر نشان شد: کمتر بنایی در شهر زنجان این همه آثار و برکاتی برای مردم کشور واستان داشته است.

استاندار زنجان، با اشاره به ابراز نگرانی یکی از خیرین مدرسه ساز زنجان مبنی بر تغییر شکل و هویت دبیرستان شریعتی از قالب آموزشی به مکانی زیارتی اشاره و گفت: تربیت انسان‌های فرهیخته در این دبیرستان بیانگر ارزش و جایگاه والای این مکان بوده و وجود این نیرو‌ها می‌تواند منشا خیر و برکات قابل توجه برای کل جامعه و شهروندان باشد.

مقام عالی دولت در زنجان، با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری و مرمت این اماکن در زنجان، تصریح کرد: دبیرستان شریعتی زنجان هم اکنون با این هویت و شکل موجود مکان با کرامتی است و باید با این منظر به این مجموعه آموزشی نگاه کرد، چرا که مجموعه آموزش و پرورش مرکز انسان سازی با تعلیم و تربیت است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه داشتن آرزوهای بزرگ دستیابی به قله‌های پیشرفت را افزون‌تر می‌کند، یادآورشد: این امر مهم موجی از تلاش مضاعف در عرصه علم و دانش را موجب شده و بی‌شک موفقیت نیز به دنبال خواهد داشت.

انصاری در بخشی از سخنان خود اضافه کرد: در گذشته با وجود اینکه آرزو‌ها کوچک بود اما دانش آموزان توانستند به دستاوردهایی فرا‌تر از آرزوهای خود برسند و دانش آموزان عصر حاضر با وجود حمایت‌های دولت و مسوولان می‌توانند بزرگ‌ترین درجات را در کشور و استان به خود اختصاص دهند.

استاندار زنجان، در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش معلمان در امر تعلیم و تربیت بسیار موثر است افزود: این تلاش مهم معلمان در این راستا با ارتقا و پیشرفت هر ساله دانش آموزان درعرصه علم ودانش به خوبی نمایان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز