خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان:

کلاس آموزشی طراحی پیشرفته در حوزه هنری استان زنجان به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۴۸۶

کلاس آموزشی طراحی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل نظری با پایان تابستان ۹۳، در حوزه هنری استان زنجان به اتمام رسید.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان گفت: حوزه هنری استان زنجان، از کلیه هنرمندانی که در زمینه تولید آثار فاخر هنری فعالیت دارند حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا از زنجان، موسی قرجه لو، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: کلاس آموزشی طراحی پیشرفته پس از طی ۱۲ جلسه که در روزهای شنبه هر هفته در محل حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شد، همزمان با هفته پایانی تابستان به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه هنرجویان حاضر در این کلاس ترم گذشته در کلاس آموزش مقدماتی طراحی در ترم قبل نیز حضور داشتند، افزود: مخاطبان این کلاس را دانشجویان رشته هنرهای تجسمی تشکیل می‌دادند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی حوزه هنری استان زنجان با هدف هدایت هنرمندان جوان به سمت تولید آثار فاخر هنری برگزار می‌شود، ابراز کرد: اساتید حاضر در این کلاس‌ها با استعدادیابی هنرمندان جوان و علاقمند آن‌ها را به تولید آثار فاخر هنری ترغیب می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه یکی از اهداف حوزه هنری استان زنجان در برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، آفرینش‌های ادبی، جذب و تربیت هنرمندان جوان متعهد است، خاطرنشان کرد: این نهاد از کلیه هنرمندانی که در زمینه تولید آثار فاخر هنری فعالیت دارند حمایت می‌کند.

قرجه لو در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در ترم پاییز کلاس‌های آموزشی می‌توانند به حوزه هنری استان زنجان واقع در اعتمادیه، خیابان معلم، نبش کوچه ششم شرقی، پلاک ۴۶ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز