خبرگزاری کار ایران

در راستای گرامیداشت و اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زنجان صورت گرفت؛

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۴۷۹

در مجموع ۲۵۰ میلیون ریال جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

مردم همیشه در صحنه شهر پایتخت شور وشعور حسینی در همایش بزرگ پیاده روی دیروز جمعه(۴مهر) استقبال پر شور داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, علی اوسط بیگدلی, امروز شنبه با اعلام این خبر گفت: در پایان برگزاری این همایش بزرگ همزمان با سراسر کشور به شرکت کنندگان زنجانی جوایزی اعطا شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصاار المهدی(عج) زنجان, با بیان اینکه در مجموع ۲۵۰ میلیون ریال جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد افزود: ۳۰ دستگاه دوچرخه، ۳۰ عدد کارت هدیه، هشت فقره کمک هزینه زیارتی ' حج و کربلای معلی ' و چندین جایزه ویژه مختص کودکان زیر ۱۲ سال ازجمله این جوایز بودند.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه این همایش با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان شهرداری زنجان، بانک مهر، بانک کوثر، انصار و رسالت برگزار شد, گفت: قرعه کشی برای اهداء جوایزشادی و شور ثبت نام شرکت کنندگانرا برای حضور در مسابقه دو چندان کرده بود.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح روز جمعه در میدان آزادگان جمع شده و ساعت ۳۰/۷ دقیقه نیز مسیر سه کیلومتری را به طرف ' سینما روباز ' مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی گاوازنگ زنجان طی کردند که در پایان در مجموع ۲۵۰ میلیون ریال جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز