خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم پیام نور استان زنجان به مسابقات قهرمانی دو ومیدانی

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۹۹۲

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان از اعزام تیم استان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی استان خراسان رضوی خبر داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با توجه به کسب مقام سوم المپیاد توسط تیم زنجان، درخشش دو و میدانی کاران استان زنجان در این مسابقات انتظار می رود.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل شاهمرادی امروز با اشاره به اینکه این مسابقات از ۵ تا ۷ مهرماه برگزار می شود، اظهار داشت: استان زنجان در این رقابت ها با ۶ دونده یک مربی و یک سرپرست حضور دارد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران در این مسابقات در ماده های ۶۰ متر، ۴۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر و ۶۰ متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، و ۴ در ۴۰۰ متر امدادی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با توجه به کسب مقام سوم المپیاد توسط تیم زنجان، درخشش دو و میدانی کاران استان زنجان در این مسابقات انتظار می رود.

سرپرست تیم استان زنجان در مسابقات قهرمانی دو و میدانی پیام نور، ورزشکاران زنجان در این رقابت ها را به ترتیب مهناز مقدم، نرگس حیدری، فاطمه حاتمی، زهرا ایده لوئی، مریم نوری، محسا رفیعی، به مربیگری ماهرخ رجبی معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز