خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان زنجان:

جشن عاطفه‌ها در خانه انفاق زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۳

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها در خانه انفاق زنجان خبر داد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال مرکزیت جشن عاطفه‌ها، مراکز نیکوکاری و مساجد هستند

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو امروز شنبه با اعلام این خبر, اظهار کرد: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار، " مهر در انتظار مهر " در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشن طی روزهای شانزدهم، هفدهم و هیجدهم مهر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال نیز طبق سنوات گذشته هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری این جشن در مساجد استان، افزود: امسال مرکزیت جشن عاطفه‌ها مراکز نیکوکاری و مساجد هستند.

این مسئول همچنین با اشاره به برگزاری این جشن در خانه انفاق زنجان، بیان کرد: مردم استان، جهت سهولت در امر کمک رسانی می‌توانند به خانه انفاق زنجان یا دفاتر امداد مراجعه کنند.

حسنلو همچنین با اشاره به اینکه شماره حساب سیبای ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ نزد بانک ملی نیز برای واریز کمک‌های مردمی اختصاص یافته است، افزود: امیدواریم امسال نیز طبق سنوات گذشته شاهد حضور مهربانانه مردم استان در یاری رسانی به دانش آموزان نیازمند باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز