خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء ایمنی سرنشینان وسایط نقلیه در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۰۸

مدیر کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: طرح ارتقاء ایمنی سرنشینان وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان زنجان به اجرا درآمد.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان, گفت: در این طرح که با همکاری اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان و پلیس راه اجرا می گردد، کنترل استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه از سوی سرنشینان جلو و عقب کودکان مورد نظارت قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان, علی رحمتی مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی مردم، افزایش بکارگیری تجهیزات ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه، کاهش روند بهره برداری از وسایل نقلیه باربری در جابجائی مسافر، کاهش روند بهره برداری از وسایل نقلیه مسافربری بیش از ظرفیت مجاز و همچنین افزایش بکارگیری ناوگان حمل ونقل عمومی از سال ۱۳۹۱ در سطح محورهای استان به اجرا در می آید.

رحمتی گفت: این طرح علاوه بر توزیع جزوات آموزشی(شامل بروشور کتابچه و…) در بین سرنشینان، تجهیزات و لوازم ایمنی از قبیل کپسول آتش خاموش، کیف کمری شبرنگ دار، کیف ابزار و کمک های اولیه و لوازم آموزشی و ترغیبی در میان سرنشینان خودروها توزیع می گردد تا موجب ارتقاء سطح آگاهی آنان درخصوص افزایش ضریب ایمنی در وسیله نقلیه گردد.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان افزود: در این طرح که با همکاری اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان و پلیس راه اجرا می گردد، کنترل استفاده از کمربند ایمنی در وسایل نقلیه از سوی سرنشینان جلو و عقب کودکان مورد نظارت قرار می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز