خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان؛

برنامه‌های دهه ولایت کمیته امداد استان زنجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۶۲

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، برنامه‌های این نهاد را در دهه ولایت تشریح کرد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، گفت: برای اجرای طرح‌ها در هفته ولایت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

ابوالفضل حسین‌‌غلامی، امروز چهارشنبه(۱۶مهر) در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان, ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت، اظهار کرد: اعیاد قربان و غدیر از اعیاد مهم مسلمانان به ویژه شیعیان هستند، و به همین منظور سالانه برنامه‌های مختلفی در این ایام توسط کمیته امداد استان زنجان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مناسبتی این دهه در استان اجرایی خواه شد، تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در این دهه، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی مددجویی است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال به مناسبت دهه مبارک ولایت، ۲۲ طرح اشتغال در استان زنجان افتتاح می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح‌ها یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان این نهاد با محوریت اشتغال، اضافه کرد: این دوره برای بیش از ۲۵۰ مددجو برگزار شده است.

حسین‌‌ غلامی در پایان سخنان خود, ادامه داد: میزان اعتبار هزینه شده برای برگزاری این دوره‌ها ۲۷۶ میلیون ریال برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز