خبرگزاری کار ایران

در آبفای زنجان محقق شد:

شناسایی بیش از هزار فقره انشعاب غیر مجاز

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۱۴

این تعداد انشعاب غیز مجاز در ۶ ماهه نخست سال جاری کشف شده و ۷۷۴ فقره از این انشعابات به مجاز تبدیل شده است.

مدیر امور آبفای زنجان گفت: در این بازه زمانی ۴۹۱ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج رستمی، مدیر امور آبفای زنجان، از شناسایی یک هزار و ۲۱۷ فقره انشعاب آب غیر مجاز در امور آبفای زنجان خبر داد و گفت: این تعداد انشعاب غیز مجاز در ۶ ماهه نخست سالجاری کشف شده و ۷۷۴ فقره از این انشعابات به مجاز تبدیل شده است.

وی با بیان مطلب فوق گفت: در ۳ ماهه نخست ۴۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و ۲۸۳ فقره به مجاز تبدیل شده است.

مدیر امور آبفای زنجان همچنین از شناسایی هزار و ۸۰۵ فقره انشعاب غیرمجاز در سه ماهه دوم سال خبر داد و افزود: در این بازه زمانی ۴۹۱ فقره از انشعابات غیرمجاز شناسایی و به مجاز تبدیل شده است.

رستمی در ادامه گفت: حدود ۸۵۰ کیلومتر شبکه آب شرب در زنجان وجود دارد که حدود ۴۵۰ کیلومترآن فرسوده است و اصلاح شبکه و لوله گذاری مناطق فرسوده با تخصیص به موقع اعتبارات با اولویت انجام خواهد شد.

در شهر زنجان بیش از ۱۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره انشعاب آب وجود دارد ونیز ۲۹ هزار و ۷۶۸ فقره از انشعاب مشترکین به شبکه فاضلاب متصل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز