خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره روابط عمومی کمیته امداد امام در استان زنجان؛

تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در جشن عاطفه‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۸۸

کمیته امداد استان زنجان از حضور باشکوه مردم درجشن عاطفه‌ها تقدیر کرد. این جشن با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، در مهرماه برگزار شد.

معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد: خانه انفاق، احسان و نیکوکاری واقع در شهر زنجان، آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم ولایت مدار استان در جشن عاطفه‌ها است.

به گزارش ایلنا از زنجان، این نهاد در پی حضور باشکوه مردم در جشن عاطفه‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای از حضور پر شورآحاد مردم دراین مراسم قدردانی کرد که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند در اقصی نقاط استان برگزار شد.

در این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر از ائمه جمعه محترم استان، استاندار محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و تمامی مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای استان، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، رسانه‌ها، اصناف، بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، انجمن اولیا و مربیان، اولیای دانش آموزان، سازمان دانش‌آموزی و آحاد مردم شریف و متدین آمده است؛

همه ساله با آغاز بهار تعلیم و تربیت مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند، همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود که امسال نیز بیستمین جشن عاطفه‌ها با حضور پرشور مردم شریف استان به ویژه دانش‌‌اموزان تلاشگر درعرصه علم و دانش با شکوه خاصی برگزار شد که ضمن ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، تجلی‌گر زیبایی و اثربخشی غیر قابل توصیف مشارکت مردم عزیز در توانمندسازی محرومان بوده است.

بنا برگزارش معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان، آمار اولیه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان درجشن عاطفه‌ها، مبلغ ۴ میلیارد و۶۲۲ میلیون ریال اعلام شده که با هماهنگی‌های قبلی در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده از طریق شورای مدارس و همچنین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان توزیع خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، در حال حاضر نیز دفا‌تر کمیته امداد در سراسر استان و همچنین خانه انفاق، احسان و نیکوکاری واقع در شهر زنجان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم ولایت مدار استان در جشن عاطفه‌ها است.

ضمناً شماره حساب ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۶۰۰۷ نزد بانک ملی ایران نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم نیکوکار تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز