خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار زنجان:

جامعه مشورتی خوبی در حوزه فرهنگ شکل گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۱۱

با تشکیل کارگروه‌های تخصصی فرهنگ، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، جامعه مشورتی خوبی در حوزه فرهنگ شکل گرفته که می‌تواند در ارائه طرح‌ها و پروژه‌ها بسیار مفید باشد.

بارور ساختن استعدادهای فرهنگی و هنری اقشار مختلف مردم و شناسایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و امکانات موجود در بخش غیردولتی و جلب مشارکت آنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، از جمله اهداف تشکیل این کارگروه‌ها عنوان شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، رحیم عصفوری، در آیین معرفی و آغاز به کار ِ کارگروه‌های تخصصی فرهنگ سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: برای تدوین برنامه ششم توسعه و پس از تعیین استراتژی، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، نوبت به ارائه طرح برای برنامه‌های ریخته شده رسیده که مجامع مشورتی همچون اتاق‌های فکر و کارگروه‌های تخصصی فرهنگ می‌توانند در این زمینه نقشی اساسی داشته باشند.

شایان ذکر است شب گذشته طی نشستی در استانداری زنجان ۸۴ عضو کارگروه‌های مشورتی دوازده گانه کتاب و ادبیات، فیلم و عکس، مطبوعات و رسانه، تجسمی، خوشنویسی، نمایش و موسیقی در حوزه «فرهنگ و هنر» و کارگروه‌های فرهنگ و بانوان، فرهنگ و مسجد، فرهنگ و عترت، فرهنگ و اقتصاد، و فرهنگ و بازار در حوزه «فرهنگ و جامعه» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شدند.

بهره‌مندی از طرح‌ها و ایده‌های کار‌شناسی صاحب‌ برای تقویت کیفی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، استفاده از راهکارهای ارائه شده برای رفع موانع پویایی فرهنگ و هنر استان، بسط و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه جهت ارتقای سطح دانش و بینش عمومی، کشف و بارور ساختن استعدادهای فرهنگی و هنری اقشار مختلف مردم و شناسایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و امکانات موجود در بخش غیردولتی و جلب مشارکت آنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، از جمله اهداف تشکیل این کارگروه‌ها عنوان شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز