خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد تعاون بسیج استان زنجان تاکید کرد:

کارآفرینی و اشتغال، لازمه رشد و شکوفایی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۸۷

دولت تدبیر و امید تلاش دارد با اتخاذ راهکاری جدی، وابستگی‌های اقتصادی و همچنین واردات به کشور را کم و از طرف دیگر میزان صادرات را نیز افزایش دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: سپاه در راستای فرهنگ کار، اقتصاد و در آمد زایی گامهای مطلوبی برداشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ قاسم محمدی شامگاه دیروز(چهارشنبه ۲۳مهر) در همایش اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی در سالن آمفی تئا‌تر اداره کلفنی و حرفه‌ای استان زنجان اظ‌هار داشت: اقتصاد مقاومتی در کاهش فشارهای ناشی از اعمال تحریم صورت گرفته نقش مهم و سازنده‌ای دارد و می‌تواند دشمنان را در دستیابی به اهداف غیرانسانی مایوس و ناامید کند.

محمدی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کاهش و حذف وابستگی‌های اقتصادی نقش موثری دارد، تصریح کرد: اگر خواستار کاهش وابستگی به کشورهای خارجی هستیم بهترین راهکار افزایش تولیدات داخلی و مصرف کالاهای تولید داخل کشور است و به همین دلیل دشمنان تلاش دارند برای حفظ منافع نامشروع خود کشور‌ها را از این کار باز داشته و ملت‌ها را به مصرف کالاهای خارجی ترغیب کنند.

محمدی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کاهش و حذف وابستگی‌های اقتصادی نقش بی‌بدیلی دارد، افزود: ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم‌های سلطه گران قرار گرفت ولی فشارهای دشمنان در دولت نهم و دهم تشدید شد.

وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی با هدف استفاده از توان داخلی و مقابله با تحریم‌های دشمنان به میان آمد چرا که با استفاده از این شیوه معقول و منطقی، تحریم‌های یک جانبه و غیرانسانی به ضرر بسیاری از کشورهای اروپایی ازجمله اعمال کنندگان تحریم‌ها تمام شد.

محمدی خارج شدن از اقتصاد تک محصولی و عدم وابستگی به نفت و گاز را از ثمرات اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید تلاش دارد با اتخاذ راهکاری جدی وابستگی‌های اقتصادی و همچنین واردات به کشور را کم و از طرف دیگر میزان صادرات را نیز افزایش دهد.

رییس بنیاد تعاون بسیج استان زنجان، کارآفرینی و اشتغال را لازمه رشد و شکوفایی دانست و گفت: صرفه جویی، مصرف تولیدات داخلی، کارآفرینی و اشتغالزایی به عنوان یک نیاز اساسی و ضروری کشور است که نه فقط فشارهای ناشی از تحریم را کم می‌کند بلکه موجب جهش کشور در ابعاد گوناگون می‌شود.

محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در این خصوص رهنمودهای ارزنده‌ای را داشته‌اند، افزود: با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و منابع انسانی آموزش دیده و در سایه حمایت از تولید ملی و مدیریت مصرف می‌توان در رشد و شکوفایی کشور گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان داشتن روحیه بسیجی را سرلوحه تمامی فعالیت‌های سپاه دانست و تصریح کرد: سپاه در راستای فرهنگ کار، اقتصاد و در آمد زایی گامهای مطلوبی برداشته است افزود: سپاه دراین راستا با مدیریت جهادی پیشگام شده است.

محمدی درپایان یادآور شد: بسیج و سپاه طی سالهای اخیر جهش خوب و شایسته‌ای در جهت اشتغالزایی، سازندگی، محرومیت زدایی، اجرای طرح‌های عمرانی و آبرسانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اعتقادی و ارایه تسهیلات به علاقه مندان کار و تلاش، داشته که این تحسین برانگیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز