خبرگزاری کار ایران

در پی تیزهوشی پلیس شهرستان طارم صورت گرفت؛

تریاک جاسازی شده در مانیتور کشف و ضبط شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۲۰۰

تریاک جاسازی شده در مانیتور با تیزهوشی پلیس شهرستان طارم کشف و ضبط و عامل این اقدام مجرمانه نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان از موضوع فعالیت عمده این سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح این شهرستان مطلع و شناسایی و دستگیری این قاچاقچی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ فریدون اجاقلو، امروز پنجشنبه(۲۴ مهر) با اعلام این خبر اظهار داشت: این قاچاقچی مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای یک کیلوگرم تریاک را به منظور توزیع داخل مانیتور کامپیو‌تر جاسازی کرده بود که قبل از هرگونه اقدامی توسط ماموران به دام قانون افتاد.

وی در این خصوص تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان از موضوع فعالیت عمده این سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح این شهرستان مطلع و شناسایی و دستگیری این قاچاقچی در دستور کار قرار گرفت.

اجاقلو در ادامه با اشاره به زوایای کشف این مواد در استان زنجان افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و استفاده از منابع و مخبرین متهم را شناسایی و در حین حمل یک دستگاه مانیتور دستگیر و در بازرسی آن این میزان موادمخدر از نوع تریاک را کشف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز