خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبرداد:

کسب ۵ عنوان برگزیده استان زنجان در جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۶۳

دانشگاه پیام نور استان زنجان در اولین جشنواره حرکت پیام نور در رقابت با استان‌های دیگر ۵ مقام ارزشمند کسب کرد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان گفت: برگزیدگان در این جشنواره به مرحله ملی هفتمین جشنواره حرکت و برای رقابت با انجمن‌های دانشگاه‌های دیگر راه یافته‌اند، که این نمایشگاه به میزبانی دانشگاه پیام نور شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط داوران به ترتیب دکتر ذکریا پناه برگزیده در بخش استاد مشاور، انجمن علمی دانشجویی کشاورزی برگزیده در بخش کارآفرینی، انجمن فناوری و اطلاعات برگزیده در بخش پژوهش، انجمن نجوم در بخش افتخارآفرین و انجمن فیزیک قابل تقدیر در بخش نشریات دانشجویی را کسب کردند.

این مقام‌های کسب شده در رقابت با ۳۱ استان کشور و بیش از ۵۶۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور به میزبانی استان تهران به دست آمده است.

برگزیدگان در این جشنواره به مرحله ملی هفتمین جشنواره حرکت و برای رقابت با انجمن‌های دانشگاه‌های دیگر راه یافته‌اند، که این نمایشگاه به میزبانی دانشگاه پیام نور شیراز برگزار می‌شود.

نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی حرکت با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور از ۲۷ الی ۳۰ مهر ماه برگزار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویان در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

انجمن علمی فیزیک استان زنجان در دوره ششم به عنوان انجمن علمی بر‌تر در بین انجمن‌های دانشگاه‌های سراسر کشور شناخته شد، که برگزاری کارگاه تخصصی بین المللی رصد ناهید، برگزاری مسابقات نانو، برگزاری کلاس نجوم، و ارائه مقالات شامل بررسی کبیسه گیری درگاه شماری خورشیدی، ساخت فاصله انداز به روش ته نشینی، عینک هوشمند جوشکاری به وسیله کریستال‌های مایع، سنسور فیبر نوری از جمله اقدامات شاخص این انجمن بود.

دانشگاه پیام نور استان زنجان در پنجمین دوره جشنواره ملی حرکت نیز موفق به کسب شش رتبه بر‌تر در بخش‌های علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی، اختراع، ابتکار و نوع آوری، دبیر برگزیده جشنواره و تالیفات شده بود.

جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تاکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت همه ساله در سطح دانشگاهی، پیام نور و ملی توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز